Tocăniţă de legume cu pui





O tocanita foarte gustoasa, plina de legume sanatoase si cu bucati din piept de pui.

Am folosit:
  • 500 gr legume mexicane congelate (fasole verde si galbena, morcov, ardei verde, porumb, mazare), 2 cartofi, 1 ceapa, 3 catei de usturoi, 1/2 ardei rosu, 4-5 ciuperci, 250 gr piept de pui, patrunjel, 2 foi de dafin, 3-4 boabe de piper, sare.

Am tocat ceapa julien si ardeiul rosu cubulete si le-am pus la calit in 2 linguri de ulei. Le-am rumenit putin, apoi am adaugat treptat legumele mexicane, cartofii, usturoiul, pieptul de pui si ciupercile.

Am adaugat si 1/2 pahar cu apa, foile de dafin si piperul.

Am lasat sa scada apa si sa fierba legumele aproximativ 30 de minute, amestecand din cand in cand.

Spre final am adaugat sare si patrunjel.

Pofta buna!

2 Response to "Tocăniţă de legume cu pui"

  1. violette says:

    Tare buna..si cu multe legume:)
    O zi frumoasa!

    Danutza says:

    Multumesc mult Violette!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.