Tort "Alb-Negru"





By http://retetegg.blogspot.com/

Iar am lipsit de pe blog 'din cauze de party', dar v-am adus un desert delicios. L-am pregatit pt ziua verisoarei mele Raluca, toata lumea a fost multumita si incantata, iar eu am apucat sa-l pozez doar putinel si apoi s-a evaporat.

E un tort rapid, cu blat de vanilie, crema de ciocolata si frisca.

Deasupra l-am decorat cu niste wafer rolls de cacao si bombonici de decor.

Reteta pentru blat o gasiti la Tortul cu ananas, crema de lamaie si mure.

La multi ani, Ralu!

8 Response to "Tort "Alb-Negru""

  1. Eu bantui la ora aceasta tarzie pe bloguri.Ce am vazut la tine mi-a facut o pofta de zile mari.Te pup!

    Danutza says:

    Dia, chiar a fost bun si cu aroma puternica de rom ... un deliciu:)Pupici si noapte buna!

    La multi ani verisoarei tale!

    Danutza says:

    Merci mult Alexandrina!

    pansy says:

    un tort sigur bun si aratos!vad la tine pe blog ca incepe antrenamentul pentru craciun!

    Danutza says:

    Multumesc draga mea! Da, usor, usor ne antrenam pentru sarbatori ... desi atunci mai sunt multe altele de facut, in special d-ale porcului:) O seara buna!

    gaby_d says:

    La multi ani Ralucai!
    Fain tort, bravo.
    Te pup!

    Danutza says:

    Merci mult Gaby!!! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.