Pastrav cu ciuperci la cuptor

By http://retetegg.blogspot.com/

O reteta rapida si foooarte buna! N-are cum sa nu va placa, pastravul e excelent:)

Am folosit:
  • 2 pastravi, 6-7 ciuperci, condimente pt peste, sare, piper alb, 50 ml vin, 1 ardei kapia rosu, oregano, lamaie.
*in plus: garnitura din legume fierte: cartofi si morcovi, sos de usturoi cu smantana si verdeata.

Pastravii i-am curatat bine in interior, i-am spalat si i-am uscat cu un servet.

I-am asezat intr-o tava unsa cu putin ulei.

Am pus in ei si pe langa ei felii de ciuperci si rondele de ardei kapia.

Am condimentat, am adaugat vinul, suc si felii de lamaie si am pus la cuptor pentru 25 de minute.

Separat am fiert cartofii si morcovii in apa cu sare.

Am servit pastravul alaturi de umplutura de ciuperci, langa legumele fierte si cu sos de usturoi deasupra.

Simplu, rapid si foarte bun!

6 Response to "Pastrav cu ciuperci la cuptor"

  1. Simona says:

    Maine ma duc la "pescuit" in supermarket! :)
    Pupici

    Excellent!!! sa doit être bien delicieux!

    Danutza says:

    Simona, asa sa faci:) In opinia mea pastravul ar merita sa stai sa-l 'pescuiesti' :)) Pupici!

    Danutza says:

    Oui Beth, c'est vrai! Merci beaucoup!

    Haplea says:

    Apetisant!!Weekend placut!

    Danutza says:

    Multumesc Haplea! Weekend frumos si tie!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.