Premiul blog kreativ


Am fost din nou premiata si asta nu poate decat sa ma bucure enorm. Mai ales ca premiul a fost acordat pt un blog creativ:). Trebuie sa fiu sincera si sa-mi asum meritele doar pt creativitatea unora dintre retete si pt textele lor, caci de imagine si noutati se ocupa scumpul meu iubit!

Premiul vine din partea unei bloggerite pe care am descoperit-o de curand, insa care a intrat repede in lista preferintelor mele, pt ca are un blog nu numai creativ, ci si plin de bunatati - Mariette!

Multumesc mult pentru premiu!

Regulamentul este de a scrie 10 lucruri care imi plac si a-l transmite altor 10 bloguri creative.

10 lucruri care imi plac:
  • imi place relatia minunata pe care o am cu iubitul meu si il ador ;
  • imi place sa gatesc cu multa dragoste pt familia mea;
  • imi place sa fac cumparaturi [orice fel de cumparaturi - nu doar hainutze, pantofi si genti:)];
  • imi plac: vara, marea, soarele;
  • imi place sa calatoresc;
  • imi plac pisicile (enorm);
  • imi place sa ma joc cu nepotelul meu, sa-i cant, sa-l adorm (e o scumpete de 6 luni);
  • imi plac party-urile cu prietenii;
  • imi plac dulciurile, nu sa le pregatesc ci sa le infulec:)) - (prajituri, torturi, bomboane, fursecuri, etc);
  • imi place sa ma plimb, sa merg la zoo, la picnic, etc;
Desi este greu de ales, pentru ca toate blogurile pe care le urmaresc sunt minunate si creative, voi alege 10 [criteriul este unul pe care eu il consider corect - din lista mea de bloguri voi alege primele 10 bloguri care au avut activitate recenta - care au bucatarit sau postat cu spor:)].
  1. Daniela
  2. Pansy
  3. Sara & Mike
  4. Viorica
  5. Mihaela
  6. Maria Elena
  7. Felis
  8. Stefy
  9. Mirela
  10. Judy

7 Response to "Premiul blog kreativ"

  1. felis says:

    Multumesc foarte mult pentru acest premiu si pentru faptul ca te-ai gandit la mine!

    Danutza says:

    Cu mare placere Felis!

    Si eu iti multumesc si ma bucur ca fac parte din primi 10 prieteni ai tai. O duminica frumoasa.

    Stefy says:

    multumesc frumos pentru minunatul premiu...o seara frumoasa!!!

    mirela says:

    Multumesc din suflet pentru premiu,,pupp!!

    Danutza says:

    Sara, Stefy, Mirela, cu mare placere! Pupici!

    pansy says:

    Danutzo,iti multumesc !

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.