Salata de pui cu ciuperci, fasole si castraveciori




By http://retetegg.blogspot.com/

In ultima perioada am facut salate tot mai des. Si pentru ca am fost mai lenesa, dar si pentru ca ne plac :)

La noi salatele nu se compun doar din verdeturi (adica mancam si salate cu verdeturi, dar nu numai), ci se compun din ingrediente cat mai diverse, combinate astfel incat sa ne placa ... si musai ceva carnita sa tina si de foame :)

Cam asa este si povestea acestei salate, consistenta si tare gustoasa! Si foarte simplu de facut!

Am folosit:
  • 1 piept de pui (300 gr), 10-12 ciuperci champignon, 3 castraveciori in otet, 1 conserva (400 gr) de fasole boabe, maioneza (eu am facut din 3 oua), 2 linguri smantana, sare, patrunjel.
Pieptul de pui l-am pus la fiert.

La fel am procedat si cu ciupercile, dar pe ele le-am pus la fiert in apa cu sare si 2 linguri de otet.

Intre timp am facut maioneza, iar la final am amestecat-o cu smantana.

Ciupercile le-am scurs bine de apa si le-am tocat marunt. Am tocat apoi si castravetii, pieptul de pui si patrunjelul.

Le-am pus pe toate intr-un bol mare, am adaugat maioneza si un praf de sare. Am amestecat cu o spatula de lemn.

Am servit cu maree pofta :) Va doresc si voua pofta buna si spor!

12 Response to "Salata de pui cu ciuperci, fasole si castraveciori"

  1. Cristina says:

    Esti inventiva!

    Danutza says:

    Cred ca stii si tu ...cand gatesti zilnic trebuie sa scotocesti dupa chestii noi, sa mai adaptezi unele retete sa nu se plictiseasca nici publicul :))

    Si noua ne plac mult salatele,iar asta este foarte buna si consistenta!

    Danutza says:

    Merci mult Teo! Te pup si te invit la masa:)

    FLORY says:

    Un meniu absolut delicios!Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Flory! Pupici!

    http://topcuisineaveclavi.blogspot.com/ says:

    Cat de bine arata! Un meniu excelent!

    Danutza says:

    Multumesc mult Lavi! Pup.

    Marina says:

    Great post Danutza! That salad looks great!

    Danutza says:

    Thank you Marina! Big hug:*

    Ioana V. says:

    tare buna salata ta! pupici

    Danutza says:

    Merci mult! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.