Hamburger










By http://retetegg.blogspot.com

Am facut hamburger/cheeseburger acasa de cateva ori pana acum, dar parca nu au fost niciodata la fel de buni ca acestia.

Nu i-am pregatit intr-un mod special sau cu ingrediente deosebite, dar totul a fost super proaspat si noi infometati :)

Din cand in cand mai mananc la Mc cate un meniu, trebuie sa va spun ca hamburgerii mei sunt muuult mai buni (ma refer strict la gust ... nu mai vb de calitate, ca am vazut cu totii testele facute).

Am folosit (cantitati pentru 3 persoane - cate 2 burgeri de fiecare):
  • Baza: 6 chifle;
  • Pentru chiftele: 400 gr carne tocata de porc, sare, piper, oregano, boia dulce, cimbru.
  • Pentru garnisire: frunze de salata verde, cateva ciuperci, rondele de castraveciori in otet, felii de rosie, sos de maioneza cu usturoi, ketchup.

Carnea tocata am amestecat-o cu toate condimentele de mai sus si am format cu mana umezita in apa 6 chiftele mai late (ele se mai strang pe grill deci sa fie cat mai late). Le-am pus pe grill si le-am rumenit pe ambele parti.

Tot pe grill am pregatit si ciupercile taiate felii rotunde.

Am taiat chiflele pe jumatate, am pus in fiecare cate o frunza de salata, o chiftea, felii de rosie, de ciuperci si de castraveciori.

Am pus ketchup si sos de maioneza.

Am servit hamburgerii cu mare pofta!!

*V-am prezentat combinatia pe care am folosit-o eu la hamburgeri, insa voi puteti alege sa-i garnisiti cu orice va place. Pentru ca ma intreba cineva si de ce nu pun deja retete de post, va pot recomanda sa faceti burgeri si de post, doar ca puneti o chiftea de soia si eliminati sosul de maioneza.

19 Response to "Hamburger"

  1. Mult mai buni dar si mult mai sanatosi!

    très belle hamburgers, j'en veux 3 pour paris à midi pile!

    Danutza says:

    Teo, asa zic si eu :) Gustul e senzational!! Inca ma gandesc la ei...si acum nu mai am :((

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth!
    Je suis content que tu aimes mes hamburgers! Je garde 3 pour toi ma cherie!

    Super delicios si sanatos!!!!!!!!!!

    Eu hamburgher cumparati, n-am mincat si nici nu vreau sa-i gust, sint anti... Dar unul facut in casa, asa ochios ca al tau, nu refuz... ba mai cer... Pupici !

    Ioana V. says:

    trimite unu' si la mine!..:))

    Danutza says:

    Multumesc mult Aziz!

    Danutza says:

    Daniela, eu am mancat dar nu se compara cu astia :) Iti trimit vreo 2 sa ajunga :) Pupici!

    Danutza says:

    Alinutza, acusi vinee:)) Pup!

    Antonina says:

    Ce-mi mai place si mie s-o comit cu asa ceva! ;)

    Danutza says:

    Anto, eu fac rar, dar cand fac mananc pana ma satur :))

    Marina says:

    Great post, Danutza!

    Arunca si pentru Diana unul.Eu i-am facut doar o singura data,si asta demult.Pup!

    Clar,sunt mai buni ca cei de la mc,si mai sanatosi!

    Stefy says:

    rapid si delicios!! chiar daca cu un pic de calorii mai multe!!:P

    Danutza says:

    Mihaela, cu placere ii trimit! Cred ca pentru copii e delicios si burger-ul de pui, nu am incercat inca :) Pup!

    Danutza says:

    Mariette, pentru astia garantez eu :))

    Danutza says:

    Stefy, asa am zis si eu initial, ca gata hamburgerii moartea siluetei, dar mi-am dat seama ca sunt altele si mai periculoase pt silueta si am mancat linistita vreo 2 :))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.