Salată de fasole verde






Salata de fasole verde este o incercare noua pentru mine. Nu am pregatit pana acum o salata cu fasole verde si nici nu am mancat. Insa de acum inainte cu siguranta o voi pregati foarte des pentru ca este delicioasa.

Nu am folosit o reteta speciala, m-am inspirat pur si simplu de la reteta mea de salata cu ciuperci. Am folosit aceleasi ingrediente, iar ciupercile le-am inlocuit cu fasole verde. O bunatate!

Am folosit:
  • 650 gr fasole verde la borcan, 200 gr sunca presata, 150 - 200 gr maioneza (eu am pregatit maioneza in casa, mi se pare mai gustoasa), 2 lingurite mujdei de usturoi, sare.

Fasolea am asezat-o intr-o strecuratoare la scurs aproximativ o ora. Intre timp am pregatit maioneza, am tocat marunt sunca si am pregatit mujdeiul.

Eu nu am mai taiat fasolea fiindca am considerat ca era taiata perfect pentru salata (nu prefer pastaile taiate prea marunt). Am asezat-o intr-un bol si am adaugat peste ea sunca, maioneza amestecata cu mujdei, apoi am potrivit de sare. Am amestecat usor pana ce toate ingredientele s-au combinat.

Am servit salata cu paine proaspata pe vatra.

Foarte gustos!

3 Response to "Salată de fasole verde"

  1. Bianca says:

    Dragutza farfurie

    pansy says:

    foarte buna.ti-as sugera daca nu te superi sa-i adaugi marar tocat,cand o mai faci si piper sau ardei iute.merge grozav si fara sunca.

    Danutza says:

    Pansy sunt convinsa ca e foarte buna cu marar, piper si ardei iute, insa eu m-am conformat gusturilor familiei noastre:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.