Salată de ardei copţi





O salata simpla si usoara, potrivita ca garnitura pentru diverse preparate.

Am folosit:
  • 3 ardei grasi, 1 rosie, sare, ulei, otet.

Ardeii i-am copt pe grill, la fel si rosia.

Pentru ca avea coaja putin cam tare dupa coacere, am decojit rosia. Ardeii i-am lasat nedecojiti.

I-am tocat marunt, am tocat si rosia cubulete mici.

Le-am asezat in bol si am adaugat sare, ulei si otet.

Foarte bun!

0 Response to "Salată de ardei copţi"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.