Camara cu bunatati II

By http://retetegg.blogspot.com/

Azi am pentru voi partea a -2- a a camarii cu bunatati pe care am prezentat-o prin septembrie. De atunci si pana acum s-au mai adaugat pe rafturile din camara multe bunatati puse bine pentru iarna friguroasa care se apropie.

Cam astea sunt cateva dintre noutati:








Zacusca de vinete


Muraturi (morcovi, telina, gogonele)/ Varza rosie + conopida - murate




Retetele vor urma una cate una pe blog asa ca va astept sa le notati. Merita incercate toate caci sunt super buune!!

Bonus: un ardei mov...tare ciudat:))



12 Response to "Camara cu bunatati II"

  1. Maya says:

    Ce-as da iama în camara ta!

    Ai fost foarte harnicuta!Eu nu am nici pe sfert din ce ai tu aici:)

    Numai bunatati! Pelteaua de gutui e preferata mea...

    Danutza says:

    Maya, te astept:))

    Danutza says:

    Teo, soacra mea a fost intr-adevar harnicutza...noi mai mult cu mancatul:)) E primul an in care avem asa multe provizii (probabil pt ca a fost si un an agricol bun si s-au facut de toate in gradina). Mai greu cu depozitatul la bloc ca daca n-avem beci le-am pus pe unde am nimerit:))

    Danutza says:

    Alexandrina, acum am mancat pt prima data peltea de gutui si e extra buna:) Eu oricum sunt innebunita dupa gutui si compot si gem si crude:)

    Adresa de la camara de ce nu ai scris-o ??? Mie imi trimiti pentru mos Craciun, cite un borcanel din fiecare, da ?! Ma duc sa maninc si eu o felie de gutui, ca tocmai am gasit intr-un magazin si mi-am luat vreo 3... nu sute, ci bucati... ca prea erau frumoase ca sa rezist si usturatoare la portofel ca sa cumpar kg... Te-am pupicit !!!

    Danutza says:

    Si eu am dat in piata pe 4 gutui foarte multi bani...parca erau de aur. Noroc insa ca are soacra la tara si face multe bunatati cu ele, ca daca trebuia sa cumpar pt compot, gem, peltea ma lipseam ca nu era rentabil:)
    Sa ai pofta si sa-ti savurezi gutuile:) Pupici!!!

    O camara plina cu bunatati.Sa le papati sanatosi.Pupici!

    Danutza says:

    Multumim!!! Pupici!

    Ioana V. says:

    Uite ce harnicuta esti! Felicitari...

    Danutza says:

    Multumesc! De fapt eu doar le-am depozitat si le-am pozat frumos:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.