Simfonia lalelelor si o salata cu fructe si lapte de cocos


In acest weekend a avut loc la Pitesti un eveniment foarte drag mie: Simfonia lalelelor - editia a xxxv-a. Un eveniment care se organizeaza in fiecare an si la care imi place intotodeauna sa particip, pentru ca iubesc orasul nostru.

Este cel mai frumos oras dupa opinia mea, iar lalelele sunt cu adevarat un simbol al Pitestiului.

M-am gandit sa va arat si voua expozitia florala din acest an. Orasul in sine este o mare expozitie pentru ca in aceasta perioada sunt flori peste tot, in special lalele de toate culorile, insa se organizeaza si o expozitie in interior, cu aranjamente din cele mai speciale sau mai inedite.

Voi lasa pozele sa va descrie cum ne-am simtit, iar la final am pentru voi si o salata cu mango, banane si capsuni, cu un sos delicios de lapte de cocos (salata pe care am savurat-o cand ne-am intors acasa de la Simfonie).



















Weekend frumos si distractie placuta!

4 Response to "Simfonia lalelelor si o salata cu fructe si lapte de cocos"

  1. Ioana V. says:

    pozele sunt minunate!

    Danutza says:

    Merci mult Alinutza!

    Anonim says:

    Cat de frumos ! Cand eram de vreo 3-4 ani, am fost in Pitesti chiar la acest eveniment,nasii mei sunt din Pitesti,pot spune ca a fost un eveniment superb, in viata mea nu vazusem si nici nu am mai vazut atatea lalele.
    Superba amintire, mi-a ramas in minte o amintire foarte frumoasa !!

    Danutza says:

    Mie imi plac multe orase din tara pe care le-am vizitat, dar Pitestiul e orasul meu de suflet, pe care il iubesc...chiar daca nu m-am nascut aici :)
    Primavara cred ca e anotimpul in care isi etaleaza cel mai bine frumusetea orasul:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.