Cordon bleu si legume la tigaie






By http://retetegg.blogspot.com/

Cea mai 'de lene' reteta de pe blog din ultima vreme:)) Nu e vorba atat de lene cat de lipsa de timp pentru 'stat la cratita' cum zic unii.

Oricum si retetele facute pe fuga sunt la fel de gustoase ca si cele mai elaborate asa ca nu facem altceva decat sa mai castigam putin timp.

Spun ca e o reteta rapida tocmai pentru ca nu am pregatit eu celebrul cordon bleu ci l-am luat gata pregatit, congelat. L-am asortat pe farfurie cu niste legume trase in unt la tigaie si am papat cu pofta:)

Am folosit:
  • 4 bucati cordon bleu congelate, 300-400 gr legume congelate (mazare, fasole verde, conopida, ardei rosu, morcovi), 40-50 gr unt, sare, piper, verdeturi de Provence.
Bucatile de cordon bleu le-am prajit in ulei incins, pe ambele parti. Le-am scos pe servetele de hartie.

Intr-o tigaie am topit untul, am adaugat legumele si le-am lasat pe foc mediu aprox 10 minute amestecand din cand in cand.

Am adaugat peste ele sare, piper si verdeturi de Provence.

Am servit bucatile de cordon bleu cu garnitura de legume.

P.S. Cand voi avea timp mai mult la dispozitie promit sa fac si reteta de cordon bleu acasa si sa v-o prezint cu explicatii si poze!

8 Response to "Cordon bleu si legume la tigaie"

  1. Ioana V. says:

    M-ai lasat fara cuvinte! O minunatie de mancare! Pupici

    Danutza says:

    merci mult Alina! Cand te gandesti ca se face in 10-15 min si e asa de gustooos, chiar merita!

    Delicios!!!

    Danutza says:

    Asa-i Anto, e yummmi rau:)

    Cristina says:

    Bun! Vin si eu la masa!

    Danutza says:

    Cristina esti binevenita! Te astept cu drag!

    Anonim says:

    e buna si 'lenea' asta la ceva! eu nu refuz o portie! :)

    Danutza says:

    Daaa, lenea duce la mancaruri mai rapide, insa la fel de gustoase:)Multumesc pt vizita!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.