Masa de Sf Ioan


Stiu ca este prezentata cam cu intarziere, dar pana astazi nu am reusit sa-mi fac timp sa descarc pozele si sa scriu pe blog.

De Sf Ion am gatit cateva bunatati special pregatite pentru iubitul meu (La multi ani, iubiii!!!), ca doar era sarbatoritul si merita nu?

Astazi va prezint cateva din deliciile de pe masa noastra, iar zilele viitoare am sa detaliez fiecare reteta in parte.

Am servit asa:
  1. Platou cu lebar, toba, jambon, branza, ceapa verde;
  2. Salata cu dovlecei;
  3. Muschi de porc impletit cu carnacior si usturoi, imbatat in vin :) ;
  4. Sarlota de ciocolata cu frisca;
  5. Gauffres cu sarlota si frisca + fursecuri spritate (dar fursecurile au fost cumparate) ;
  6. Vin dulce si demi-dulce;
  7. Visinata (la aperitiv).
P.S: Stati cu ochii pe blog, i se pregateste o imagine noua :)

6 Response to "Masa de Sf Ioan"

  1. mirela says:

    LA MULTI ANI!!!IUBITULUI TAU,,,,,CE DE BUNATATI AI FACUT,,,,,INSEAMNA CA A FOST TARE CUMINTE!!!!AM FACUT SI EU MUSCHI IMPLETIT CU CARNATI,,,ARATA TARE BINE SI AL TAU!!!PUP!!!

    Bianca says:

    Super masa!!! Asa da.

    Danutza says:

    Merci Mirela :*:* E cuminte el de felul lui:))

    Danutza says:

    Multumesc mult Bianca!:*

    geta says:

    La multi ani!sa-ti traiasca!imi place tare cum arata impletitura!

    Danutza says:

    Multumesc frumos Geta! Impletitura nu e ea chiar perfecta, dar gustul, e senzational:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.