Shaorma - cu de toate:)











De cate ori imi cumparam shaorma din oras eram intrebata daca vreau cu de toate:). Cu de toate de fapt presupunea "de toate" de care aveau ei acolo.

Eu m-am gandit sa fac o adevarata shaorma cu de toate, adica una care sa contina mai mult decat cea clasica (dupa parerea mea buna, dar cam 'slabutza')!

Am facut nu numai o shaorma cu multe ingrediente, insa am facut-o si 'uriasa'. Ai mei au mai cerut, asa ca le mai fac cate una si-n weekend:)

Am folosit (fara cantitati exacte - am facut 3 shaorma maaari):
  • carne de pui tocata bucati si pregatita de grill, cartofi prajiti, dovlecel pe grill, ciuperci felii pe grill, salata coleslaw (varza, morcov, ceapa verde, maioneza, lamaie, sare, piper), castraveti in otet, sos de maioneza cu usturoi, ketchup dulce, lipii pt shaorma.
Am incalzit lipiile si le-am uns cu sos de maioneza. Am adaugat carne, cartofi, dovlecel, ciuperci, salata coleslaw, ketchup si castraveti. Am avut lipii mici asa ca am folosit 2 pt fiecare shaorma.

Le-am rulat si le-am prins la o margine cu folie de aluminiu.

Am servit cu mare pofta! :)

4 Response to "Shaorma - cu de toate:)"

  1. Am venit sa-ti aduc un premiu pentru un blog foarte ingenoios si creativ(premiul se afla la mine pe blog)si plec de aici cu o pofta nebuna de shaorma.O zi buuna iti doresc!

    Danutza says:

    Iti multumesc mult pt premiu si pt aprecieri!
    Primesti in dar cu mult drag din partea mea o shaorma maree(din pacate doar virtuala).:)
    Pupici si o zi excelenta!

    Raluca says:

    Nu numai ca e gustoasa, dar arata ca pentru reclama. Am recunoscut poza shaormei tale in oras (Pitesti) postata de un fast-food :)). Trebuie sa-ti plateasca despagubiri.

    Danutza says:

    Da, stiu:)) De fiecare data cand trec prin centru si o vad, ma gandesc sa le ia foc sandramaua idiotilor:))=))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.