Rulada Raffaello






By http://retetegg.blogspot.com

Ca de obicei iarna, in prag de sarbatori ma apuca pofta de bomboane Raffaello:) Dar fiindca nu aveam timp sa stau sa modelez m-am gandit sa adaptez cumva reteta de raffaello si s-o combin cu una de rulada rapida.

A fost o idee excelenta si va recomand sa o incercati, e delicioasa!

Am folosit:
  • Pt rulada: 6 oua, 6 linguri de zahar, 6 linguri de faina, 1/2 plic praf de copt, zahar vanilat, esenta de lamaie, un praf de sare;
  • Pt crema: 200 gr unt, 150 gr zahar pudra, sucul de la o lamaie mare, 100 gr lapte praf, glazura de zahar, colorant alimentar, fulgi de cocos.
Rulada am preparat-o exact ca la reteta rulada cu crema de lamaie si migdale.

Pentru crema am frecat untul spuma cu zaharul pudra.

Am adaugat sucul de lamaiesi am amestecat pana s-a incorporat, apoi laptele praf.

Crema o tinem la rece pana la asamblarea ruladei.

Cu rulada procedam exact ca in reteta de mai sus, doar ca o vom tine in prosop pana se racoreste.

Daca rulada e calda se topeste crema de unt, asa ca aveti grija!

Asamblam rulada si apoi o decoram cu glazura de zahar pregatita din zahar pudra, putina apa si colorant (sau o lasam alba).

Eu am vrut-o in spirit de Craciun rosie:)) Si i-am pus si fulgi de cocos:)

E musai sa o punem la rece imediat si sa o servim cam peste o jumatate de ora de stat la frigider.

Delicioasa!

13 Response to "Rulada Raffaello"

  1. Tare bine ma impac eu cu Raffaello asta...tot timpul anului:)Excelenta!

    Danutza says:

    Si bomboanele sunt super, dar de obicei prefer sa le fac acasa, in oras au un pret prea exagerat:)) Pup Teo!

    Oana says:

    Vai de viata mea cum arata!;)) Si eu obisnuiesc sa fac bomboane raffaelo acasa. Chiar as vrea sa incerc aceasta reteta. Trebuie neaparat sa imi fac timp pentru ea. Arata minunat! Multi pupici!

    Daniela says:

    Ce bine arata rulada si ce hainuta frumoasa are... daca o vede Isabella, sigur vrea rulada roz, dar nu gasesc eu colorant sa ma joc cu el... Intind minuta si iau o feliuta... Pupici !

    Danutza says:

    Multumesc Oana! N-a iesit ea chiar perfecta dar e super gustoasa! Si se face repede...chiar merita sa o incerci!Pupici!

    Danutza says:

    Daniela, eu am tot auzit povesti despre colorant, ca vai ce nociv este, dar cred ca din cand in cand o prajiturica n-are ce sa faca rau:)Pupici!

    maya says:

    Foarte faina rulada!

    Roxana says:

    Arata de parca ar fi desprinsa din povestile lui Andersen. Minunat!

    Danutza says:

    Merci mult Maya! PUp!

    Danutza says:

    Multumesc mult Roxana!Pup!

    Antonina says:

    Hihi ce frumoasa e!! Cu siguranta vine Mosul incarcat de daruri la tine! E prea tentanta ca sa nu ;)) Pupici

    Danutza says:

    Multu mult Anto! Cu siguranta vine ca i-am mai pregatit si alte bunatati:)Pupici!

    delicioasa!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.