Pulpă de porc cu mere, legume şi vin



















By http://retetegg.blogspot.com/

Inca o combinatie excelenta de carne si fructe, de data aceasta mere si porc, o nebunie de arome!

Noua ne plac foarte mult toate retetele cu fructe si carnita si vrem sa testam cat mai multe combinatii, trebuie sa testati si voi, merita din plin!

Am folosit:
  • 1 kg pulpa de porc fara os, 2 mere, 4 rosii, 2 morcovi, 1 mana de mazare congelata, 3-4 ciuperci, 1/2 ardei, 1/2 ceapa rosie, 2 linguri ulei de masline, 1 pahar cu vin, putin cascaval, 1/2 pahar cu apa, sare, oregano, verdeturi de Provence, coriandru boabe, ienibahar boabe, 1 frunza de dafin, busuioc.

Pulpa de porc am crestat-o in mai multe locuri si am pus in fiecare loc crestat bucati de mar.

Am uns o tava cu ulei de masline si am pus pulpa de porc in ea. Am uns pulpa cu ulei de masline si am adaugat sarea si condimentele peste ea.

Apoi am taiat legumele (mai putin rosiile) si le-am asezat in straturi pe langa si peste carne. Am asezat si feliile de mar.

Am adaugat vin si apa si am pus tava la cuptor. Am lasat 50 de minute, stropind din cand in cand carnea cu amestecul din tava.

Dupa cele 50 de minute am adaugat sos de rosii pregatit din 3 rosii pasate in blender si peste carne am pus 2-3 felii de rosie.

Am lasat din nou in cuptor aprox 30 de minute, dupa care am scos tava si am lasat-o 5-10 minute sa se racoreasca.

Am taiat carnea felii si am servit-o alaturi de legumele si sosul din tava. Pentru garnitura am ales cus cus simplu.

Un deliciu, pofta buna!

14 Response to "Pulpă de porc cu mere, legume şi vin"

  1. Eu vin cu o sticla de vin, daca promiti ca-mi dai o portie din papa asta buna... Pupici si-o saptamina minunata !!!

    Danutza says:

    Pai sigur ca te astept la o portie draga mea! Hai fuguta:) Pupici!

    Minunata "leguma"porcul.Arata super.Te pup!

    Antonina says:

    O bunatate! ar merge si niste prune uscate.. ;) vin cu sticla si eu.. nu-i prea mult, nu? pupici

    Grozava fripturica!imi place mult cu mere!

    Danutza says:

    Asa-i Dia:))Merci mult, pup!

    Danutza says:

    Ooo da, si cu prune e yummmi! Nu-i problema, facem noi fata la 2 sticle de vin:))Pup.

    Danutza says:

    Merci Teo! Si noua ne-a placut combinatia!

    Miha says:

    Super fripturica!
    Vin si eu la masa, vad ca fetele aduc si vin... :))))

    Danutza says:

    Merci Miha! Te asteptam cu drag!

    Stefy says:

    mi-ai facut o pofta de nedescris!!!! trebuie sa incerc si eu reteta asta minunata!!!

    Danutza says:

    Stefy ma bucur mult ca-ti place! Sa o testezi, e delicioasa:) Pup.

    Cristina says:

    Imi place combinatia!!! Eu am facut un fel de rulada la un moment dat, dar mancarica ta e grozava! Pup

    Danutza says:

    Multumesc Cristina! Am facut si eu o data rulada de porc, insa m-am chinuit tare sa rulez carnitza, cred ca nu era prea frageda, iar de atunci prefer sa bag pulpita asa putin impanata in tava si gata:)Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.