M-am casatorit!





Tocmai astazi cand imi propusesem sa nu fac nimic special de Valentine's day si sa las aceasta zi sa treaca intr-un mod firesc, am avut parte de o surpriza extrem de frumoasa din partea jumatatii mele!

Am primit florile mele preferate lalele, bomboane de ciocolata, sampanie si ... un certificat de casatorie, valabil la infinit :)

Pentru ca stia de la mine ca ma atragea ideea cu casatoria pt 24 de ore, virtuala, etc, iubitul meu mi-a facut o mega surpriza, un certificat unicat de casatorie, facut chiar de el cu multa dragoste (si valabil la infinit).

A fost cea mai frumoasa declaratie de dragoste, am fost extrem de impresionata si de fericita.

Nu puteam sa raman nepasatoare asa ca am intrat in bucatarie si am pregatit fuguta o cina gustoasa cu pui in sos dulce-acrisor (reteta zilele viitoare pe blog), o cina pregatita din dragoste :)

Si, pe langa toate acestea, azi am primit si confirmarea ca in 2 saptamani ne mutam la casuta noastra, la Pitesti! Nu putea sa fie o zi mai deosebita aceasta, nu doar pentru ca e valentine's ci pentru ca nu am mai fost asa de fericita de multa vreme.

Luv u Johnny! You are my soulmate!

6 Response to "M-am casatorit!"

  1. mirela says:

    Danutza,ma bucur pentru tine ca esti fericita,,,,si iti doresc FERICIRE VESNICA!!!puppppp!!!

    Danutza says:

    Multumesc Mirela! Si eu iti doresc asemenea! pup.

    Mari says:

    Ce frumos!
    Iti doresc ca toate zilele sa-ti fie fericite!

    Danutza says:

    Multumesc frumos Mari! Si eu iti doresc la fel!

    Mihaela says:

    Va doresc cat mai multe aniversari fericite in "casuta voastra".
    Te pup ,
    Mihaela

    Danutza says:

    Multumim mult Mihaela!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.