Mic dejun/platou aperitiv










By http://retetegg.blogspot.com/

Azi va prezint o idee noua pt un mic dejun gustos sau pt decorarea unui platou cu aperitive.

Pe platou se pot pune oricate feluri de branzeturi, mezeluri si legume doriti, important este sa va placa si sa le degustati cu maree pofta!

Eu am folosit:
  • salata verde, rosii, branza, sunca de Praga, masline, ardei rosu, castravete, icre.

Am spalat bine legumele.

Am asezat pe un platou frunzele de salata verde creata.

Cu ajutorul unui set de bucatarie pt decoratiuni am taiat rosia in zig zag pe mijloc si castravetele spirala. Pt rosie merge folosit si un cutit si taiata usor.

Le-am pus pe platou, am asezat icre pe felii mici de ardei, masline, felii de branza si sunca.

Am pus pe rosii un varf de lingurita de ierburi de Provence. Le puteti inlocui si cu oregano sau busuioc.

Eu am servit platoul pt micul dejun, alaturi de o cafelutza :).

Este ok sa-l servim si ca aperitiv la o masa mai mare, cu mai multi invitati (dar marite cantitatile).

Pofta buna si weekend placut!

4 Response to "Mic dejun/platou aperitiv"

  1. gaby_d says:

    Si eu pap de aici :D.
    Tot!

    Danutza says:

    Gaby, pofta mare:)) Te asigur ca totul e proaspat si buun!
    Seara placuta!

    Buna dimineata. Am sosit si eu la masa. A mai ramas ceva si pentru mine ?

    Danutza says:

    Buna dimineata Viorica! Bine ai venit! :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.