Biscuiti

By http://retetegg.blogspot.com/

Aceasta este poate cea mai simpla reteta de biscuiti de pana acum. Eu i-am facut super repede intr-o seara in care ma plictiseam si am avut pofta de rontait.

Au fost excelenti a doua zi la cafeaua de dimineata, dar merg foarte bine si adaptati, de exemplu lipiti cate 2 cu gem :)

Am folosit:
  • 3 linguri osanza (margarina sau unt), 5 linguri zahar, 2 oua, 1 praf de copt, 1 lingura otet, un praf de sare, 1 lingura de miere, esenta de vanilie, 300 gr faina (sau mai mult in functie de dimensiunea pe care o au ouale - ale mele au fost mai micute).
Am pus faina intr-un bol, am adaugat osanza si am amestecat (cu mana) pana am obtinut un aluat nisipos.

Am adaugat zaharul, ouale, praful de copt stins cu otet, praful de sare si esenta. La final am pus mierea si am omogenizat.

Am framantat un aluat tare.

Am infainat masa si apoi am intins aluatul in foaie subtire.

Am decupat biscuitii cu un pahar si i-am asezat in tava pe hartie de copt.

I-am lasat 20 de minute la foc mediu.

Merg de minune rontaiti langa un ceai sau o cafea, simpli sau cu gem.

Pofta buna!

18 Response to "Biscuiti"

  1. Ils sont superbes ces biscuit je passerais à 4 heurs pour le thé, merci

    Trimite si la mine, ca n-am facut cam de mult timp biscuiti... Pupici !

    Danutza says:

    Acusi ii trimit :) Pupici:*

    Ioana V. says:

    ador biscuitii de casa!

    Ioana V. says:

    ador biscuitii de casa!

    Danutza says:

    Si eu Alinutza! :*

    Buni in orice moment al zilei nu numai la cafea sau ceai!Pupici!

    Simona says:

    O cafeluta si doar un biscuite, se poate?! Doar unul ptr ca-s la dieta.. :)
    Pupici

    Maria says:

    Chiar azi am facut si eu biscuiti:)!!!dar as dori sa servesc si de la tine unul(daca mai ai?)Pupici:X

    Danutza says:

    Teo, buni si la un film :)) Obiceiul asta cu rontaiala tare greu se mai dezvata:) Pupici!

    Danutza says:

    Simona, hai 2 ca sa le simti gustul :) Pupici!

    Danutza says:

    Maria, propun un schimb de biscuiti ;) Pupici!

    Ce turnulet apetisant aici la tine.Pupici!

    Danutza says:

    Un turnulet de biscuiti :) Pupici!

    Anonim says:

    Sunt grozavi langa cafeluta !!!!

    Danutza says:

    Adina, asa este! Cel mai rau e cand se termina si bei cafeluta simpla :)) Pup!

    Cristina says:

    Un biscuite langa cafeaua mea ar fi numai bun!

    Danutza says:

    Cristina, te invit sa servesti :) Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.