Paste cu lapte



By http://retetegg.blogspot.com/

Nu-i nici o reteta noua sau deosebita, e vorba pe pastele clasice cu lapte, pe care eu mi le amintesc din copilarie. Le consumam cu placere ori de cate ori aveam pofta :)

Am folosit:
  • paste (de tip scoici am avut eu), lapte, vanilie, miere.
Am pus la fiert pastele in lapte si le-am fiert 10-12 minute. Am adaugat in lapte si esenta de vanilie.

Le-am servit indulcite cu miere.

Foarte bune!

30 Response to "Paste cu lapte"

  1. Hummm.... quelle délice!

    Stefy says:

    simplu si delicios!!!

    Nely says:

    Mmmmmm, ce pofta mi-ai facut!!! Ieri ii spune-am baiatului meu ca as face paste cu lapte, si cred ca tu m-ai auzit :)) Acum chiar ma duc sa pun la fiert. Pupici!

    Marina says:

    Dear Danutza, this simple meal is what my mother use to make us for breakfast when we were kids. Brings good memories. Thank you!

    langmina says:

    Foarte bune!Imi plac!

    Mirela says:

    Cand eram copil ,bunica tot timpul avea puse deoparte 2-3 pungi cu fidea,atunci nu se prea gaseau,facea cu lapte dar nu erau indulcite ci punea un pic de sare si acum eu nu le mananc cu miere sau zahar,ci sarate,offff mie tare dor de vremurile acelea.Pupiciii.

    milica says:

    mi-ai facut o pofta de numa ,numa!pup!

    Danutza says:

    merci beaucoup Beth!

    Danutza says:

    Asa-i Stefy! pup!

    Danutza says:

    Nely, am tras cu urechea :)) Eu de fapt le-am facut din weekend, dar azi le-a venit randul pe blog:) Pupici!

    Danutza says:

    Marina, i know...great memories!! Big hug!

    Danutza says:

    Miuta, ma bucur ca-ti plac!Pup!

    VIVIANA says:

    Reteta asta simpla mi-a facut o mare pofta!

    Danutza says:

    Mirela, mai devreme ma gandeam daca sa pun sau nu reteta ca poate vor rade toti de mine ...dar se pare ca sunt in preferintele multor oameni pastele cu lapte:) Si tuturor ne amintesc de copilarie, de bunici .. Pupici!

    Danutza says:

    Milica, te servesc cu drag sa potolim pofta:) Pup!

    Danutza says:

    Viviana si eu am tot poftit pana cand m-am apucat si le-am facut, ca nu mai puteam sa le aman ... ideea este ca nici nu-mi dau seama de ce unele lucruri simple uneori le facem asa de rar:)

    Simplu si tare bun!

    Danutza says:

    merci Teo! Pup!

    Shaheen says:

    Wow pasta with milk, now that is new to me and I have to try.

    Marina says:

    Danutza, I awarded you Liebster blog Award, Please, visit my blog to collect the award. Congratulations!

    Cum mai infulecam la bunicii mei paste cu lapte din acela adevarat,si ce bun mai era.Te pup!

    Danutza says:

    Shaheen, let me know if you like them! Thanks for your visit!

    Danutza says:

    Thank you Marina! You are so sweet!

    Danutza says:

    Mihaela, chiar lapte adevarat este:)) Adica de vaca, nu de alimentara. M-am saturat de porcariile din magazin si acum consum doar lapte de vaca;) Se simte o diferenta enorma! Pup!

    Cristina says:

    Credeam ca doar copilul meu vrea melcisori cu lapte...

    Danutza says:

    Cristina, toata lumea vrea din ce vad eu:)) Pup!

    Anonim says:

    Eu de exemplu azi am mancat doar paste cu lapte si zahar.
    Imi acopera pofta de dulciuri si totodata si de carne, nu mai am nevoie de nimic:)

    Danutza says:

    Pastele sunt destul de consistente in general :) Eu incerc sa mai renunt la ele caci au devenit o dependenta si nu prea e bine:))

    Anonim says:

    Nu văd rostul . Cred că orice om știe să facă fidea sau melci cu lapte . Mă rog , nu mă bag , fiecare are dreptul să posteze ce vrea .

    Danutza says:

    Te-a ros putin treaba de-ai lasat si comentariu :)) Pacat ca n-ai avut tupeu sa te si semnezi :))

    In alta ordine de idei nu oricine stie sa faca melci cu lapte, fiecare e liber sa puna pe blogul personal orice doreste, ca d-aia e personal si cum e si free nu sunt obligata sa scriu ce vor altii, ci doar ce vreau eu.

    Ai un boton rosu cu x pe el, foloseste-l data viitoare cand te simti frustrat/frustrata ca blogul tau nu face trafic cat al meu :))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.