Păstăi cu usturoi





By http://retetegg.blogspot.com/

O alta mancarica de sezon, o mancarica de post (pentru cei care tin post in aceasta perioada).

Se face foarte usor si e tare gustoasa:)

Am folosit:
  • 1 kg pastai de fasole, 5-6 catei de usturoi, 2 rosii, 1 ceapa, boia, sare, ulei, otet, verdeata.

Am spalat pastaile, le-am taiat coditele si varfurile si le-am pus la fiert.

Am pregatit un mujdei din usturoi zdrobit, sare, ulei, otet si rosii decojite pasate.

Am calit o ceapa in 2 linguri de ulei, am adaugat pastaile scurse de apa, sare, verdeata si boia.

Am lasat 5-6 minute pe foc, apoi am asezat pastaile in farfurii.

Am adaugat deasupra mujdei.

Pofta buna!

4 Response to "Păstăi cu usturoi"

  1. pansy says:

    Asta-i din ciclul mananci pana pleznesti ! de placere,evident !

    Danutza says:

    Mare dreptate ai Pansy:)) Credeam ca numa eu mananc asa cu pofta pastai cu usturoi:)

    Alice says:

    oo ce bunatate... abia astept sa fac si eu

    Danutza says:

    Merci Alice! Spor la bucatarit!:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.