Punga magica cu legume






Reteta seamana destul de bine cu cea de pui la cuptor cu legume. Doar ca de data aceasta puiul nu va sta intre legume ci in punga magica.

Pentru 4 portii am folosit:
  • 4 pulpe, 5 cartofi, 2 morcovi, 1 ceapa uscata rosie si 1 ceapa verde, 1 ardei rosu, bulion.

Puiul se pune in punga, se amesteca bine cu toate condimentele si, desi nu asa e reteta de pe plic, eu am pus si cateva felii de cartof in punga. Pe marginea pungii, ca si la puiul cu legume, am pus bucati de legume, un sos de bulion si condimente.

Atat de buun!

Pofta buna!

2 Response to "Punga magica cu legume"

  1. Nicole says:

    Chiar gustoasa reteta aceasta. Am incercat-o si eu. Foarte buna!

    Anonim says:

    Eu pun in punga si puiul si legumele (proaspete sau congelate) asezonate cu condimente si o lingura de ulei. Cand sunt aproape gata, crestez punga deasupra pentru a scadea sosul daca este prea mult. Delicios si nici nu murdaresc tava sau cratita :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.