Gogosi cu branza dulce


Gogosile cu branza dulce sunt de fapt papanasii cu branza dulce, dar de aceasta data am aplicat o noua reteta...ingredientele sunt asemanatoare, modul de servire este putin diferit...iar gustul excelent!

Am folosit:
  • 400 g branza dulce, 100 g zahar, 2 oua, 50 ml lapte, 25 g drojdie, 350 g faina, esenta de rom, zahar vanilat, zahar pudra, ulei pt prajit.
Am pus branza dulce intr-un bol. Am amestecat-o cu zaharul cu ajutorul unei linguri, apoi am pus cele 2 oua. 

Am dizolvat drojdia in laptele caldut si am adaugat-o peste amestecul de branza si oua. Am pus si zaharul vanilat si esenta.

Compozitia este foarte  moale, asa ca vom pune treptat cele 350 g faina. Daca este nevoie mai puteti adauga faina pana la consistenta dorita (adica un aluat mai tare).

Am lasat aluatul sa creasca 25-30 de minute.

L-am intins pe masa, in foaie de aprox 1 cm sau chiar putin mai groasa, apoi am decupat gogosile cu un pahar. Am facut cateva chiar sub forma gogosilor americane (adica cu gaura pe mijloc).

Le-am prajit in ulei incins, le-am scos pe servetele de hartie, apoi le-am pudrat cu zahar.

Le servim calde! Sunt excelente si cu dulceata sau smantana, in functie de preferinte.

18 Response to "Gogosi cu branza dulce"

  1. Beth says:

    Des donuts au fromage? hummm ils doivent être une vrai délice en plus ils sont superbe, Bravo

    Maya says:

    Super arata! Sigur delicioase! Îmi place mult aluatul!

    Myaaamyyy imi plac tare mult gogoasele de orice fel!Iar ale tale arata super,ma servesc si eu de la tine!Pupici1

    stefy says:

    arata tare bine si sunt sigura ca sunt si gustoase!!

    Danutza says:

    Oui Beth, des donuts, un delice! Merci beaucoup!

    Danutza says:

    Multumesc mult Maya! Am vrut sa incerc si o alta varianta de aluat si a meritat, sunt extra delicioase:)

    Danutza says:

    Multumesc mult Camy! Te servesc cu drag! Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Stefy! Sunt foarte bune si pufoase!

    super bune!Pup

    Danutza says:

    Merci Alinutza! Pup!

    mirela says:

    Stai,stai,stai,,,,,,ca vin si eu,,,sper ca mai ai,,,yamiiiiii

    Danutza says:

    Mirela, te astept! Am gogosi pt toata lumea:)

    Gogosi pentru pofticiosi,adica eu.Grozavoase tare.Mai ai si pentru mine?
    Pupici!

    Danutza says:

    Bineinteles ca mai am, draga mea! Pupici!

    Simona says:

    Ador papanasii, deci si gogosile tale!
    Pup

    Danutza says:

    Merci mult Simo! Pupici!

    Fab Chef says:

    Ce pufoase si apetisante sunt! Bravo.

    Danutza says:

    Multumesc mult!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.