Gogosi cu branza dulce


Gogosile cu branza dulce sunt de fapt papanasii cu branza dulce, dar de aceasta data am aplicat o noua reteta...ingredientele sunt asemanatoare, modul de servire este putin diferit...iar gustul excelent!

Am folosit:
  • 400 g branza dulce, 100 g zahar, 2 oua, 50 ml lapte, 25 g drojdie, 350 g faina, esenta de rom, zahar vanilat, zahar pudra, ulei pt prajit.
Am pus branza dulce intr-un bol. Am amestecat-o cu zaharul cu ajutorul unei linguri, apoi am pus cele 2 oua. 

Am dizolvat drojdia in laptele caldut si am adaugat-o peste amestecul de branza si oua. Am pus si zaharul vanilat si esenta.

Compozitia este foarte  moale, asa ca vom pune treptat cele 350 g faina. Daca este nevoie mai puteti adauga faina pana la consistenta dorita (adica un aluat mai tare).

Am lasat aluatul sa creasca 25-30 de minute.

L-am intins pe masa, in foaie de aprox 1 cm sau chiar putin mai groasa, apoi am decupat gogosile cu un pahar. Am facut cateva chiar sub forma gogosilor americane (adica cu gaura pe mijloc).

Le-am prajit in ulei incins, le-am scos pe servetele de hartie, apoi le-am pudrat cu zahar.

Le servim calde! Sunt excelente si cu dulceata sau smantana, in functie de preferinte.

17 Response to "Gogosi cu branza dulce"

  1. Des donuts au fromage? hummm ils doivent être une vrai délice en plus ils sont superbe, Bravo

    Maya says:

    Super arata! Sigur delicioase! Îmi place mult aluatul!

    Myaaamyyy imi plac tare mult gogoasele de orice fel!Iar ale tale arata super,ma servesc si eu de la tine!Pupici1

    Stefy says:

    arata tare bine si sunt sigura ca sunt si gustoase!!

    Danutza says:

    Oui Beth, des donuts, un delice! Merci beaucoup!

    Danutza says:

    Multumesc mult Maya! Am vrut sa incerc si o alta varianta de aluat si a meritat, sunt extra delicioase:)

    Danutza says:

    Multumesc mult Camy! Te servesc cu drag! Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Stefy! Sunt foarte bune si pufoase!

    Ioana V. says:

    super bune!Pup

    Danutza says:

    Merci Alinutza! Pup!

    mirela says:

    Stai,stai,stai,,,,,,ca vin si eu,,,sper ca mai ai,,,yamiiiiii

    Danutza says:

    Mirela, te astept! Am gogosi pt toata lumea:)

    Gogosi pentru pofticiosi,adica eu.Grozavoase tare.Mai ai si pentru mine?
    Pupici!

    Danutza says:

    Bineinteles ca mai am, draga mea! Pupici!

    Simona says:

    Ador papanasii, deci si gogosile tale!
    Pup

    Danutza says:

    Merci mult Simo! Pupici!

    Fab Chef says:

    Ce pufoase si apetisante sunt! Bravo.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.