Piept de pui la grill si cartofi natur







O reteta simpla si sanatoasa. Dureaza foarte putin sa o pregatiti si este o masa de pranz sau o cina foarte gustoasa.

Am folosit:
  • 1 piept de pui, condimente pt gratar, cartofi, sare.
Pieptul de pui l-am taiat felii subtiri, l-am condimentat si l-am pus pe grill. Intre timp am curatat cartofii, i-am taiat cuburi si i-am pus la fiert in apa cu putina sare.
Carnea o tineti pe grill in functie de preferinte, daca o doriti mai suculenta o tineti putin si pe o parte si pe cealalta, daca va place mai crocanta o lasati mai mult pe fiecare dintre parti.

Am servit friptura alaturi de cartofii fierti si scursi bine de apa (pe care puteti sa puneti verdeata, din pacate eu nu am avut) si o salata din ardei gras si ceapa.

Pofta buna!

0 Response to "Piept de pui la grill si cartofi natur"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.