Peste cu sos de smantana si legume natur










By http://retetegg.blogspot.com/

De cand am facut prima data novac si mi-a placut mult si gustul lui si faptul ca are doar 2-3 oase mari, cumpar mereu si incerc sa-l pregatesc in diverse combinatii.

Este prima data cand il pregatesc cu sos de smantana si e delicios!!

Am folosit:
  • 1 file de novac (850 gr), 150 ml smantana, 1 ceapa, 100 ml vin, condimente pentru peste, 2-3 ciuperci, 2 lime, 2 linguri ulei de masline, sare, piper alb, fasole verde congelata, morcovi.

File-ul l-am spalat bine, l-am condimentat si l-am pus intr-o tava unsa cu putin ulei. Am pus pe langa el cateva ciuperci taiate bucati si l-am stropit cu suc de lime.

Am pus tava la cuptor la foc potrivit.

Intre timp am facut sosul. Am calit o ceapa, am stins-o cu vin si am lasat pe foc pana a devenit moale ceapa. Am adaugat apoi smantana, sare, piper, putina coaja de lime.

Sosul obtinut l-am pus in tava peste peste si am bagat din nou la cuptor aproximativ 25 - 30 de minute.

Fasolea verde si morcovul le-am fiert in apa cu sare, apoi le-am scurs si le-am stropit cu suc de lime.

Am servit pestele cu sos, ciupercutele din tava si legumele natur.

E foarte, foarte bun! :)





10 Response to "Peste cu sos de smantana si legume natur"

  1. O reteta pe placul meu la ingredientele astea!Pupici!

    O portie mica de peste trimite si la mine... hmmm... ce buna...

    Danutza says:

    Teo si mie mi-a placut mult, a fost ceva diferit fata de ce faceam de obicei:) Pup!

    Danutza says:

    Daniela, acusi vine:)) Pup!

    Antonina says:

    E super misto cu sos de smantana! Da da imi place!

    Danutza says:

    Multu mult Anto! Pupici!

    VIVIANA says:

    recunosc...asa ceva nu am testat dar suna bine! Te pup!

    Danutza says:

    Viviana, am avut si eu mici dubii cu sosul de smantana la peste caci era o noutate, dar am zis ca daca Sanda Marin zice ca-i bun tre sa fie el bun:) Si a fost;) Pupici!

    Este exact pe placul meu papica ta.Te pup!

    Danutza says:

    Ma bucur mult ca-ti place!! Te pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.