Orez cu lapte






Astazi a avut pofta iubitul meu de orez cu lapte. Eu m-am bucurat de poftele lui din 2 motive: orez cu lapte nu mai mancasem de mult si, in plus, am scapat cu un desert rapid :).

Am folosit:
  • 1 litru de lapte, 200 gr de orez, 150 gr de zahar, un praf de sare, esenta de vanilie, stafide.

Am spalat bine orezul si l-am pus la fiert impreuna cu o cana de apa. Am fiert pana s-a evaporat toata apa, amestecand continuu sa nu se prinda orezul de cratita.

Am adaugat apoi laptele amestecat cu sarea, esenta de vanilie si zaharul si am lasat sa fiarba amestecand permanent cam 15-20 de minute.

Stafidele le puteti adauga fie in orez cand inca este pe foc, fie in vasul in care serviti orezul.

Yummi! Delicios!

0 Response to "Orez cu lapte"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.