Fursecuri 'Braduti'




By http://retetegg.blogspot.com/

Fursecuri frumusele pentru Mosu' ... noua ne-au placut si speram ca si lui:) Mai ales ca vine infometat si de la drum lung:)

Am folosit:
  • 400 gr faina, 200 gr unt, 100 gr zahar, 3 oua, 1 praf de copt, 3 linguri de miere, bombonele verzi pt decor (sau glazura de zahar colorata verde).
Intr-un bol am pus faina cernuta, praful de copt, apoi am adaugat untul moale, 2 linguri de miere, ouale si zaharul. Am framantat un aluat omogen pe care l-am pus 1 ora la frigider.

Apoi l-am intins intr-o foaie potrivit de groasa si l-am decupat cu forme braduti.

Am copt fursecurile 10-15 minute la foc potrivit.

Cand s-au racit le-am uns cu miere si am presarat bombonele mici (din pacate n-am avut colorant verde).

Sunt delicioase si fragede chiar si 2-3 zile dupa!

10 Response to "Fursecuri 'Braduti'"

  1. Sunt frumoase, iar dupa ingrediente sigur sunt deliciosi !

    Danutza says:

    Sandrina, asa-i! multumesc pt vizita!

    Emily says:

    ce bine e sa fii Mos Craciun :)
    super biscuiti ♥

    Cristina says:

    Minunati, m-as servi si eu ... Pup

    Anonim says:

    am sa fac si eu maine bradutii acestia deliciosi sper sa,mi iasa asa bun ca ai tai te pup mulumesc de reteta si iti doresc CRACIUN FERICIT

    Daniela says:

    Bradulet, bradut dragut... Ninge peste tine, intind acum minuta si te iau la mine...
    Ce frumosi sint bradutii, sper sa reusesc si eu sa-i fac miine...
    Pupici !

    Danutza says:

    Emily, rasfatat rau Mosu':) Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Cristina, serveste cu drag! Pup!

    Danutza says:

    Anonim, iti doresc mult spor la treaba, sigur o sa-ti placa fursecurile:) Sarbatori fericite!

    Danutza says:

    Vai Daniela draga, dar nu stiam ca esti si poeta:) Serveste fursecuri, le ofer din inima!Pupici si spor la pregatiri!

Trimiteţi un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.