Fursecuri 'Braduti'




By http://retetegg.blogspot.com/

Fursecuri frumusele pentru Mosu' ... noua ne-au placut si speram ca si lui:) Mai ales ca vine infometat si de la drum lung:)

Am folosit:
  • 400 gr faina, 200 gr unt, 100 gr zahar, 3 oua, 1 praf de copt, 3 linguri de miere, bombonele verzi pt decor (sau glazura de zahar colorata verde).
Intr-un bol am pus faina cernuta, praful de copt, apoi am adaugat untul moale, 2 linguri de miere, ouale si zaharul. Am framantat un aluat omogen pe care l-am pus 1 ora la frigider.

Apoi l-am intins intr-o foaie potrivit de groasa si l-am decupat cu forme braduti.

Am copt fursecurile 10-15 minute la foc potrivit.

Cand s-au racit le-am uns cu miere si am presarat bombonele mici (din pacate n-am avut colorant verde).

Sunt delicioase si fragede chiar si 2-3 zile dupa!

10 Response to "Fursecuri 'Braduti'"

  1. Sunt frumoase, iar dupa ingrediente sigur sunt deliciosi !

    Danutza says:

    Sandrina, asa-i! multumesc pt vizita!

    Emily says:

    ce bine e sa fii Mos Craciun :)
    super biscuiti ♥

    Cristina says:

    Minunati, m-as servi si eu ... Pup

    Anonim says:

    am sa fac si eu maine bradutii acestia deliciosi sper sa,mi iasa asa bun ca ai tai te pup mulumesc de reteta si iti doresc CRACIUN FERICIT

    Bradulet, bradut dragut... Ninge peste tine, intind acum minuta si te iau la mine...
    Ce frumosi sint bradutii, sper sa reusesc si eu sa-i fac miine...
    Pupici !

    Danutza says:

    Emily, rasfatat rau Mosu':) Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Cristina, serveste cu drag! Pup!

    Danutza says:

    Anonim, iti doresc mult spor la treaba, sigur o sa-ti placa fursecurile:) Sarbatori fericite!

    Danutza says:

    Vai Daniela draga, dar nu stiam ca esti si poeta:) Serveste fursecuri, le ofer din inima!Pupici si spor la pregatiri!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.