Porc cu ananas şi sos dulce-acrişor










O idee minunata a avut iubitul meu ieri, sa incercam un fel de mancare, orice, dar musai cu ananas.

Eu, la inceput cam sceptica, am zis bine, fie! Am inceput sa ma uit prin frigider incercand sa combin cateva ingrediente care sa mearga cu ananas. Si iata ce a iesit :)

Am folosit:
  • 300 gr pulpa de porc taiata fasii, 150 gr ananas cuburi, 1 ardei verde si o ceapa taiate julien, 3 catei de usturoi taiati felii, 100 gr de rosii in bulion, 50 ml vin alb demidulce, oregano, busuioc, sare, piper.

Intr-o tigaie incinsa am adaugat 2 linguri de ulei si am pus la calit ceapa si ardeiul. Cand au inceput sa prinda culoarea aurie am adaugat ananasul.

Am amestecat usor si am lasat 5 minute pe foc.

Am adaugat apoi carnea de porc, usturoiul, condimentele.

Dupa alte 5 minute am adaugat rosiile si vinul.

Cand savoarea va umple bucataria, atunci stiti ca e gata :)

Serviti cu orez, noodles, sau taitei normali cum am facut noi.

Pofta buna!

4 Response to "Porc cu ananas şi sos dulce-acrişor"

  1. felis says:

    Arata foarte bine.. Multumim de reteta!...

    Danutza says:

    Felis, daca iti plac mancarurile putin exotice, te sfatuiesc sa o incerci. Merita!

    Pupici

    Anonim says:

    poti incerca si sosul http://www.asianhomegourmet-online.ro/retete-chinezesti-cantonese-sweet-and-sour-stir-fry-346.html iese demential!

    Danutza says:

    Anonim, multumesc pentru idee!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.