Piure de cartofi cu cârnăciori






Astazi am pregatit un piure de cartofi absolut delicios, o reteta inspirata de Jamie Oliver.
L-am servit alaturi de niste carnaciori afumati pregatiti pe grill. O bunatate!

Am folosit:
  • 5 cartofi, 2 linguri de unt, 2 linguri de lapte, sare, 4 carnaciori afumati.
Cartofii i-am curatat de coaja, i-am spalat, i-am taiat cuburi si i-am pus la fiert.

Carnaciorii i-am crestat putin din loc in loc si i-am pregatit pe grill.

Cartofii fierti i-am scurs bine de apa si i-am amestecat cu instrumentul pentru pasat manual (nu am folosit mixerul deoarece nu am vrut sa devina prea fini).

Am adaugat untul, laptele si sarea, apoi am omogenizat ingredientele.

Am servit piure-ul cu verdeata, carnaciori si neaparat un pahar de vin rosu :)

Pofta buna!

0 Response to "Piure de cartofi cu cârnăciori"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.