Tort cu gem de zmeură, frişcă şi căpşuni














By http://retetegg.blogspot.com

Dragii mei, in primul rand vreau sa va multumesc din suflet pentru toate mesajele si urarile. Am primit peste 500 de mesaje de la voi (facebook, bucataras, mail) si imi cer scuze daca nu am apucat sa raspund cuiva, am facut tot posibilul sa va multumesc tuturor insa timpul nu prea mi-a permis.

A fost foarte emotionant sa primesc atat de multe ganduri bune, nu am primit niciodata in 24 de ani atat de multe urari, insa acum chiar cred ca exista oameni care ma apreciaza si, mai important, apreciaza munca mea pentru acest blog!

Pentru voi toti este acest tort pe care l-am pregatit cu multa dragoste!

Am folosit:
  • 1 blat de tort, 1 pachet de piscoturi, 1 borcan de gem de zmeura, 1 cutie frisca lichida, ornamente de cioco pt decor, capsuni, gargarite de cioco tot pt decor, 1 pahar de sampanie de capsuni, zahar vanilat, funda rosie.
Am insiropat blatul cu sampanie.

Frisca am amestecat-o cu zahar vanilat si am batut-o pana a devenit consistenta.

Am pus pe fiecare blat insiropat, gem de zmeura si felii de capsuni.

Am imbracat tortul cu frisca, am nivelat-o, apoi am pus pe margine piscoturi taiate pe jumatate.

Am decorat cu ornamente de cioco, capsuni si gargarite simpatice de cioco.

Am legat peste piscoturi o funda rosie, evident tot pentru decor:)

Am lasat cam 4 ore la frigider inainte de servire.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Inca o data mii de multumiri pentru toate mesajele frumoase!

Si mii de multumiri familiei mele si prietenilor mei, pentru toate cadourile, pentru ca au fost alaturi de mine si am ciocnit impreuna un pahar de sampanie.

Multumesc iubitule, pentru sufletul tau deosebit!

Va pun si cateva poze de la party (nu l-am tinut acasa ci la un local, dar a fost foarte fain).








0 Response to "Tort cu gem de zmeură, frişcă şi căpşuni"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.