Ouă roşii






Inaltarea este unul dintre cele 12 mari Praznice Imparatesti ale Bisericii noastre. In aceasta zi praznuim momentul in care, in prezenta apostolilor Sai, Domnul nostru, lisus Hristos s-a inaltat la cer de pe Muntele Maslinilor. Aceasta a avut loc la 40 de zile de la Inviere.

Am realizat abia acum ca eu de Paste nu am postat ouale rosii, asa ca m-am gandit sa o fac astazi de Inaltare. Cum traditia este sa vopsim si de Inaltare oua rosii, am facut si noi vreo 10-15 si am ales sa le coloram doar in rosu.

Am folosit:
  • oua, apa, vopsea pt oua, sare, otet.
Am sters bine ouale si le-am pus la fiert in apa simpla timp de 10-12 minute.

Le-am scos din apa si le-am introdus in vasul cu amestecul pentru vopsit (apa, vopsea pt oua, otet si sare).

Le-am tinut 5 minute in amestec, le-am scos si le-am lustruit cu o bucata de panza inmuiata in ulei.

Hristos s-a Înălţat!

2 Response to "Ouă roşii"

  1. Hristos S-a Inaltat ! M-am prezentat la un out, ca eu am facut doar de Paste... Pupici !

    Danutza says:

    Adevarat s-a Inaltat! Nici eu nu ma gandisem sa mai fac, dar a venit mama cu ideea caci a mers la Biserica si vroia sa imparta:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.