Omleta cu masline, carnaciori si marar




Omletele sunt noua mea specialitate la micul dejun in weekend. Incerc de fiecare data sa experimentez noi combinatii, din ce in ce mai gustoase.
Astazi am pregatit o omleta cu marar, carnaciori si masline delicioasa!

Am folosit:
  • 4 oua, 50 gr masline feliate, 100 gr carnaciori, 4-5 fire de marar, sare.

Am taiat carnaciorii felii si i-am pus la prajit. Am scurs uleiul ramas de la ei si am pus peste ouale amestecate impreuna cu maslinele si mararul tocat marunt.

Mie imi place sa intorc omleta la pe o clatita astfel incat sa ramana intreaga si sa fie bine coapta pe ambele parti. Am servit cu salata de rosii, castraveti si ceapa rosie.

Pofta buna!

0 Response to "Omleta cu masline, carnaciori si marar"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.