Iahnie de fasole cu scăriță








O reteta absolut delicioasa si destul de ieftina este cea de iahnie. Cum a trecut mult timp de cand nu am mai pregatit-o, azi i-a venit randul.
Puteti sa incercati si varianta de post, fara carne, este la fel de gustoasa.

Am folosit:
  • 300 gr fasole alba uscata, 1 conserva fasole rosie, 200 gr scarita de porc afumata, 5 linguri sos de tomate, 1 ceapa, sare, cimbru, patrunjel.

Fasolea alba am pus-o in apa cu o seara inainte. A doua zi am schimbat apa si am pus-o la fiert. Dupa cateva clocote am schimbat iar apa, repetand operatiunea de 2-3 ori.

Cand fasolea alba a fiert, adaugam si fasolea rosie, scarita taiata bucati si amestecam bine.

Apoi pregatim sosul.
Am tocat o ceapa si am pus-o la calit. Cand s-a rumenit am adaugat sosul de rosii, sare, cimbru si 3 linguri de apa.

Am adaugat sosul peste fasole si am mai lasat 10-15 minute pe foc.

La final am pus si putin patrunjel tocat marunt.

Am servit cu castraveti in otet.

Pofta buna!

6 Response to "Iahnie de fasole cu scăriță"

  1. Ahaaaaaaaaa deci tu erai cu bunatatea asta de fasole !!!
    Delicioasa...
    Imi place blogul tau...e tineresc !
    Te tzuc !

    Danutza says:

    Multumesc mult Sidy!

    pansy says:

    o iahnie nu o refuza nimeni,mai ales atat de gustoasa !

    Mirabela says:

    Foarte frumos blog

    Mirabela says:

    Am apreciat totdeauna acest blog....m-am inspirat si eu la retete de aici....si ma bucur ca este cineva care munceste pt asa ceva...si ne da si noua idei...Prea fain blogul...:)MERITI NOTA 1000000000.:)Continua tot asa....suntem cu ochii pe tine:)

    Danutza says:

    Multumesc mult pentru aprecieri!
    Ma bucur ca pot sa dau idei sau sa fiu de ajutor in bucatarie.
    O zi faina! Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.