Salata bulgareasca delicioasa!

Prima postare este asa cum o descrie si titlul ... delicioasa!




E vb de o reteta a mea de suflet, pe care o prepar des si care e numai buna pentru perioada asta de dupa sarbatori, insa si in timpul anului. Ce e super la acest preparat? Se poate consuma si pregati in orice perioada a anului!

Prin restaurante l-am gasit in diverse combinatii, atat de diverse incat in fiecare loc era altfel:). Cu siguranta, reteta cea mai buna am consumat-o in Predeal, la un mic restaurant. Acolo am descoperit gustul perfect al Salatei bulgaresti! Si am constatat ca ingredientele bine alese conteaza.

Asa ca, urmatoarea data cand am facut salata bulgareasca, am pus in aplicare reteta:)

Am "cules" din piata si supermarket urmatoarele:
  • 1 salata verde, 1 ardei rosu, 200gr masline verzi, 2-3 rosii, 100 g branza de vaca, 5 felii sunca presata, 2 oua (fierte), verdeata, ulei, otet, sare, piper, oregano.
La preparare e simplu, se toaca (nu foarte marunt) toate ingredientele, se asambleaza intr-un bol mare si se condimenteaza!

Se prepara rapid si rezultatul e absolut delicios!

Pofta buna!

1 Response to "Salata bulgareasca delicioasa!"

  1. Nicole says:

    O salata fresh, preferata de toata lumea cred.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.