Rulada cu piersici







Rulada cu piersici este foarte potrivita pentru perioada aceasta. Se pregateste repede si este usoara si racoritoare.

Am folosit:
  • Pentru blat: 7 oua, 7 linguri zahar, 7 linguri faina, 2 plicuri zahar vanilat, coaja de la o lamaie, 1 praf de sare, hartie pentru copt.
  • Pentru umplutura si decor: 1/2 borcan gem de piersici, 3-4 piersici din compot, zahar pudra.
Blatul l-am pregatit ca si la reteta de rulada cu gem de gutui.

Am separat albusurile de galbenusuri. Galbenusurile le-am frecat cu zahar pana s-a topit zaharul. Am adaugat coaja de lamaie si faina.
Separat am batut spuma albusurile cu praful de sare. Consistenta albusurilor trebuie sa fie asemanatoare cu a spumei de frisca. Am amestecat apoi albusurile cu galbenusurile si faina.

Cand s-a omogenizat compozitia am adaugat-o in tava pe hartia de copt. Am lasat 10 minute in cuptor la foc potrivit.

Cand am scos blatul din cuptor l-am desprins usor de hartia de copt si l-am rasturnat pe un prosop umed.

Am pus pe foaia de rulada gem de piersici si am rulat cu ajutorul prosopului.

Am decorat cu zahar pudra si bucati de piersici si am lasat rulada o ora in frigider.

Foarte buna!

2 Response to "Rulada cu piersici"

  1. Wooow ce bunatati.......arata delicios!!!!!
    O zi buna iti doresc!!!

    Danutza says:

    Merci!
    O zi placuta si tie!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.