Ficatei de pui cu sos de rosii




By http://retetegg.blogspot.com/

Am ramas restanta cu multe retete si nu mai reusesc sa-mi fac timp sa le postez :)

Va prezint astazi o reteta tare buna cu ficatei, din categoria 'te lingi pe degete' !

Am folosit:
  • 1 kg ficatei de pui, 2 cepe, 400 ml sos de rosii, 5 catei de usturoi, verdeturi de Provence, 100 ml vin rosu, sare, piper, 1 frunza de dafin.
Ficateii foarte bine spalati se sterg cu un servet si se pun intr-o tigaie cu cateva linguri de ulei. Se intorc pe ambele parti pana se rumenesc putin, apoi se adauga vinul, putina sare si piper.

Separat intr-un vas punem 1 lingura ulei de masline si calim ceapa tocata julien.

Adaugam apoi sosul de rosii, usturoiul taiat felii fine, verdeturi de Provence, dafin si sare.

Lasam cateva minute sa fiarba, apoi adaugam ficateii prajiti scursi de surplusul de grasime.

Mai lasam 6-7 minute apoi oprim focul.

Noi i-am servit cu mamaliguta si salata de sfecla rosie.

Sunt foarte buni si se fac destul de repede!

16 Response to "Ficatei de pui cu sos de rosii"

  1. Yummy, deliciosi!
    Imi place tare mult meniul zilei!

    Ioana V. says:

    l-ai ornat foarte imbietor! Si mi-ai facut pofta...:)

    felis says:

    Foarte bine si apetisant arata totul!...

    Daca-ti spun ca altaseara le-am facut ficateii exact ca ai tai pe patut de mamaliguta calda... Dar parca uitindu-ma la pozele tale, mi s-a facut din nou pofta... Ma inscriu si la o cupa dulce... Pupici cu lipici !!!

    Danutza says:

    Multumesc Alexandrina! M-am gandit ca pt meniul zilei sa afisez si pozele sa fie cat mai sugastiv! :) Pup!

    Danutza says:

    Alinutza, m-am jucat putin la ornamente ca ei asa simpli pe o farfurie desi sunt deliciosi, au un aspect mai putin comercial:)) Pup!

    Danutza says:

    Merci mult Felis! Pup!

    Danutza says:

    Daniela, asa mi se intampla si mie, desi am mancat ceva de curand cand vad la altcineva tot ma apuca pofta:))
    O cupa chiar merge la fix acum, ma gandesc sa o repet in curand!

    Pupici si imbratisari!

    Stefy says:

    tocmai mi-ai dat o idee cum sa fac ficateii pe care i-am cumparat zilele trecute!!!

    Danutza says:

    Eu de obicei ca sa-i fac rapid ii prajeam doar si puneam putin vin, dar si varianta asta e rapida si e mult mai consistenta:) Pup!

    Antonina says:

    Ce bunatati ai acolo! Azi vin la tine! ;)

    Danutza says:

    Anto, te astept cu mare drag! Pup!

    Anonim says:

    Nu am mai papat de mult niste ficatei , cred ca ar cam trebui sa fac si eu , mi-ai facut pofta !!!!!

    Danutza says:

    Eu ii fac destul de des, de aceea trebuie sa inventez mereu cate ceva sa fie diferiti:)) Sa nu ne plictisim:) Te pup!

    Anonim says:

    imi place foarte mult meniul

    Danutza says:

    Ma bucur ca iti place meniul propus de mine:) Multumesc!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.