Cocktail vodka & piersici



By http://retetegg.blogspot.com/

Inca un cocktail buuun de tot pe care il recomand in special femeilor , e dulce si aromat!

Avem nevoie de:
  • vodka, nectar de piersici, gheata, lime.
Combinam vodka si nectarul de piersici, amestecam putin apoi adaugam gheata si felii de lime.

Hai noroc!! :))

8 Response to "Cocktail vodka & piersici"

  1. Eu vodka nu beau, dar daca sint servita cu o asemenea bautura, nu-i frumos sa refuz, nu ?! Asa ca... servesc cu placere... Multumesc de tratatie !

    Danutza says:

    Draga mea, ma bucur sa te am invitata la cocktail!!Pupici!

    Nely says:

    Si eu as vrea sa incerc.....deci un paharel si pentru mine...:)) Pupici!

    Danutza says:

    Nely, ti-am pus deoparte un paharel;) Pupici!

    Oana says:

    Foarte bine arata! Eu am facut de sarbatori lichior de oua, care a fost super gustos ;))
    Dar acum nu mai am voie sa beau alcool, deoarece am intrat la o mica cura de slabit :D
    Te pup :*:*:*

    Un paharut miiiic,miiic, si pentru mine ca sa vad ce gust are.Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Oana! Eu n-am baut pana acum lichior de oua dar e bine ca mi-ai dat o idee:) Spor la cura de slabire, eu nu ma pot abtine de la papica, dar m-am apucat asa usurel de exercitii:))Pup!:*

    Danutza says:

    Mihaela, serveste un paharel ca nu-i prea tare ... e asa dulce pt noi fetele:) Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.