Plimbarea la zoo



By http://retetegg.blogspot.com/

De obicei in weekend incerc sa nu gatesc sau sa prepar ceva rapid si usor. Asa ca imi ramane suficient timp cat sa ies din casa si sa ma relaxez. Oricum, nu cred ca as face fata nici sa gatesc chiar 7 zile din 7, desi au mai existat si saptamani de genul asta insa e prea obositor:)

Asa, deci sa va povestesc despre zoo, caci la zoo am mers weekendul acesta. Ideea principala era sa-l ducem pe nepotelul meu la zoo sa vada animalele, insa el s-a distrat mai tare de tot felul de alte atractii, nu neaparat de animalele din custi:) E cam micut si inca nu stie despre ce e vorba, plus ca era si un urs brun care urla cam tare si l-a speriat:))

Gradina zoologica de la noi nu e chiar cine stie ce, adica nu o pot compara cu cea din Baneasa, insa ei se lauda ca e a treia din tara, asa ca ... merita totusi vazuta.

Cea mai mare atractie cred ca sunt maimutele. Desi au si tigrii admiratorii lor, maimutele conduc detasat.
Fac orice este posibil sa-ti atraga atentia, stiu sa stea la poze, se arunca in toate directiile si se uita fix in ochii tai sa vada cat de amuzat esti:))

Cele mici, 2 la numar, sunt cele mai jucause. Maimutoiul mare si paros (n-am retinut numele) sta intr-o cusca separata si ori de cate ori incerca sa vina si el in fata publicului, cele mici faceau orice sa ne distraga atentia. Una din maimutici i-a intors fundul maimutoiului cel mare si l-a stresat asa pana l-a facut sa plece. Noi evident eram toti pe jos de ras:))





Leul, regele 'junglei', era foooarte plictisit, sedea la umbra si casca cu pofta:))


Tigrii sunt noutatile de la zoo, 3 la numar. Si ei erau cu chef de joaca, se pandeau precum pisicile si se tavaleau in nisip. Cel mai mare dintre ei, defila din cand in cand pe langa gard sa i se faca poze:)




Lasand deoparte faptul ca am vazut Madagascar 1 si 2, eu chiar cred ca toate animalele sunt mega inteligente, stiu cum sa-ti atraga atentia si stiu ce asteptari are publicul:)

Pana si purcelusii cei mici faceau tot felul de jocuri, veneau pana aproape de gard, se invarteau de 2-3 ori, apoi fugeau repede pana in cealalta parte a tarcului.



Ursuletii erau cei mai cuminti, veneau imediat la poza sau se jucau linistiti. Unul care se simtea mai 'privit' s-a ridicat in 2 labe si degusta cateva crengi dintr-o salcie:) Doar ursul brun urla din cand in cand, cine stie ce nu-i convenea:)



Au si numeroase pasari la zoo, dar eu am stat mult pe la tara cand eram mica, asa ca nu mi se par chiar asa nemaipomenite:))

Dintre ele se remarcau strutul Emu, paunul, lebedele (alb si negru) si fazanul...in rest gainuse, curcani, berze, porumbei, etc.




Mi-au placut mult lamele, au o lana superba, pacat ca stateau la distanta si nu se vad foarte ok in poza.

Spre final am lasat-o pe coana vulpe, pe care ori de cate ori merg la zoo o cam evit, caci miroase foarte urat la ea acolo (i-ar prinde bine o baie) :)) Lupul plictisit dormea, n-avea treaba de vizitatori!

Cam asta-i pe la zoo, au si un lac mare cu ceva pesti, se mai plimba pe acolo rate si gaste, au caprioare, caluti, magari, oi, porci si-un caine dingo (care arata mai rau ca un maidanez saracul).



Daca aveti ocazia, vizitati si gradina din Baneasa, acolo au animale mai multe, e tare fain.

La final si 2-3 poze cu noi:)



10 Response to "Plimbarea la zoo"

  1. sarah says:

    faine poze.se pare ca v-ati distrat nu gluma.ultima gradina zoo pe care am vizitat-o ,si singura in ultimii 6 ani a fost safari park bangkok,e tare fain ca animalele nu-s in custi.pozele mele nu-s chiar asa bune de aceea nu le-am postat dar poate imi fac curaj:))
    pupicei si o saptamana usoara!

    Danutza says:

    Sarah, cat de mult mi-ar placea sa pot vizita un zoo mare de tot, cu animale cat mai deosebite si exotice, dar momentan raman doar cu speranta:)
    Camera mea foto e una destul de slabuta, ma si mir ca reusesc sa fac ceva poze ok cu ea ... plus bloggerul care distruge considerabil calitatea pozelor, dar asa pentru distractie am zis sa pun si poze, ca-i mai funny decat sa tot povestesc eu:))
    Pupici si tie o saptamana excelenta!

    Ioana V. says:

    Ce frumos! Nu am fost niciodata la zooo...:((((

    Danutza says:

    Merita o mica plimbare la zoo din cand in cand, e relaxant!

    Cristina says:

    E relaxant la zoo! Am stat cu fiul meu 5 ore la zoo, in vacanta de la Barcelona ! Avem una si acasa, langa noi, dar arata totul asa de trist: animalele au spatii mici (desi le-au marit tot mici imi par), avem putine exemplare si par fff triste.

    Danutza says:

    Cristina, dupa cum vezi si aici au spatiu, iar animalele sunt tot triste, plictisite etc.
    Mi-aduc aminte in Madagascar cand manca Alex, leul, cotlete si ii uscau parul cu uscatorul...cred ca de un asa tratament au nevoie si ele ca sa fie mai vesele:))

    Nu am fost de mult la zoo.Chiar mi-a placut ca am vazut la tine.Te pup!

    Danutza says:

    Nici noi nu mergem des, dar am auzit ca mai au noutati si-am dat o fuga:) Pupici!

    Unde e micutul?Ador sa vad poze cu gandacei!Pup!

    Danutza says:

    Dar crezi tu ca sta el la poze cand are atatea atractii in jur?:)) Eu cu ochii la animale, n-am vazut ca el peste umarul meu tragea de geanta unei doamne:))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.