Tort 'Tiramisu'




By http://retetegg.blogspot.com

Tortul tiramisu l-am pregatit in weekend, fiind al doilea tort de ziua mea. Am vrut sa fac un tort pe placul tuturor, usor si delicios, asa ca tiramisu a fost cea mai buna alegere!

Reteta este exact cea de aici, nu am facut nici o modificare fiindca ne-a placut asa mult prajitura tiramisu:)

Se face foarte repede si se papa chiar si mai repede, mai ales daca este tinut 3-4 ore la frigider inainte de servire!

P.S. Cateva poze de la tara, unde am fost in weekend:







6 Response to "Tort 'Tiramisu'"

  1. Miha says:

    Ce frumos e la voi la tara! ;)

    Danutza says:

    Multumim Miha! De fapt este la tara la iubitul meu:) E asa liniste, verdeata, flori :)

    Frumos tortul, frumoase garofitele... imi place si domnul catel...

    Danutza says:

    Merciii Daniela!!Catelul e un smecher, stia ca-l pozez si se rasfata, se intindea, sarea:))

    Alice says:

    Frumos tort si bun...
    iar cateul imi place mult :))

    Danutza says:

    Merci Alice! Stiam eu ca toata lumea il place pe cutu ... acum un an era asa mic si pufos, dar oricum a ramas un scumpicel:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.