Păstrăv la cuptor cu legume














By http://retetegg.blogspot.com/

Pentru ca astazi e sarbatoare va servesc cu un preparat gustos: pastrav la cuptor, cu legume si sos de usturoi delicios!

Va voi prezenta si sosul zilele viitoare, momentan sa ne concentram pe pastrav:)

Am folosit:
  • 2 pastravi eviscerati maricei, ciuperci, ardei kapia, lamaie, putin ulei, 100 ml vin alb, condimente pt peste, sare, cartofi, morcovi si pastarnac.

Am spalat bine pestele si l-am asezat intr-o tava unsa cu putin ulei.

Am condimentat, in interior i-am pus felii de lamaie si pe langa el am pus felii de ciuperci si ardei.

L-am pus in cuptor timp de 25 de minute. La jumatatea intervalului am intors pestele pe cealalta parte si am pus vinul.

Cartofii taiati in bucati mari, impreuna cu morcovii si pastarnacul le-am fiert in apa cu sare.

Am servit pestele alaturi de legume si impreuna cu un sos de usturoi cu smantana, lamaie si patrunjel. O bunatate!

Pofta buna si 'La multi ani' sarbatoritilor de azi!

12 Response to "Păstrăv la cuptor cu legume"

  1. Anonim says:

    mm mm o bunatate..

    ALINA says:

    trebuie sa-ti multumesc si eu pt urari ..sotul meu este ..ILIE..acu fug si eu la buc caci tre sa termin si eu preparativele...pupici!!!!..apropo..pastravul arata superb..si o parere pers daca vrei ..langa peste merge vinul alb...

    Danutza says:

    Anonim, multumesc!

    Danutza says:

    Alina, la multi ani sotului, sa fie sanatos si sa aveti parte de multa fericire. Da, stiu de vin, am pus pe el vin alb si la masa aveam o sticla de vin rosu..deh:))
    Pupici!

    Miha says:

    Deliciu!

    Bun!Eu ador pestele de orice fel!

    Danutza says:

    Merci Miha!

    Danutza says:

    Teo, eu la peste sunt cam pretentioasa:) Pastravul e chiar bun!

    ALINA says:

    ..e bine si-asa si daca vrei iti mai dezvalui un secret..si sotul meu prefera vinul negru indiferent de recomandari....la tine am comentat pt ca stiu ca expui farfuriile si tii mult la aceste expozitii...si chiar m-am mirat cand am vazut..important sa-ti placa tie....te pup!!!!

    Danutza says:

    Alina, pe mine de la vinul alb ma cam doare capul:(
    Il folosesc la multe preparate, dar evit sa-l consum simplu sau cu apa minerala!
    In schimb cel rosu nu imi face rau, il pot consuma oricum!

    Pupici!

    Raluca says:

    Ah, imi lasa gura apa! Eu sunt innebunita dupa peste :D

    Danutza says:

    Pastravul e un peste foarte bun, mai ales la cuptor sau pe gratar! La fel si somonul ;) Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.