Reteta lunii decembrie pe ReteteGG


By http://retetegg.blogspot.com

Va multumesc foarte mult pentru implicare si participare la sondaj!

Avem din nou o egalitate pe primul loc, se pare ca retetele de sarbatoare au fost pe placul vostru:)

Asadar, pentru luna decembrie 2011 rezultatele votului sunt urmatoarele:

Locul I: La egalitate reteta 'Oua umplute cu maioneza si pui' si reteta 'Tort Mos Craciun' cu un procent insumat de 34 %.
Locul II: Reteta 'Macrou/pastrav in sos tomat' cu 11 % din voturi.
Locul III: Reteta 'Rulada Raffaello' cu 8 % din voturi.

Am decis sa nu mai acord si mentiunea caci aveam 4 retete pe locul IV la egalitate :)

Va astept in continuare pe blog sa va delectati cu bunatati si la vot luna urmatoare!



6 Response to "Reteta lunii decembrie pe ReteteGG"

  1. Pentru mine pestele si rulada sunt suficiente:)Mii de pupici!

    Danutza says:

    Teo, iubitul meu vroia sa fie pestele pe primul loc:)) Pupici!

    Emily says:

    super tortul :*
    toate sunt delicioase, dar tortul ... mmmmmm
    te pup draga mea

    sarah says:

    draga mea,tu esti mereu pe locul 1.puup

    Danutza says:

    Multumesc Emily! Mie intotdeauna mi-e greu sa aleg din retetele mele caci fiecare in parte are o poveste si mi-a placut intr-un anume fel ... de aceea am decis sa fac un poll in fiecare luna, sa voteze ceilalti (ca ei sunt obiectivi) Pupici!!

    Danutza says:

    Sarah, multumesc din suflet! Mie mi se pare ca noi toate cele care bucatarim si impartasim experientele noastre suntem pe locul 1. (daca stai sa te gandesti sunt atatea femei care nici nu servesc masa acasa daramite sa mai gateasca)- acum ne laudam si noi nitel:)) Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.