Frigărui de pui cu bere












By http://retetegg.blogspot.com/

Acestea sunt frigaruile de sambata, insa azi mai fac o tura. Sunt asa de bune ca nu te poti satura!!! Pe cuvant, trebuie sa le incercati :))

Nu necesita prea multa bataie de cap, doar cateva ingrediente si combinatiile sunt multiple.

Am folosit:
  • piept de pui, ardei kapia rosu, ciuperci, sunca de praga, ceapa, dovlecel, sos soia, condimente pt pui si pt gratar, ierburi de provence, bere, sare, piper.

Pieptul de pui l-am taiat bucati si l-am pus la marinat in sos.

Sosul l-am pregatit din sos soia, condimente pt pui si pt gratar si ierburi de provence.

Am taiat bucati dovlecelul, ardeiul, sunca si ciupercile. Ceapa fiind mai mica am taiat-o in 4 si am scos fiecare strat de invelis.

Betele pt frigarui le-am tinut in apa 2 minute.

Am inceput sa montez frigaruile in functie de preferinte ... unul vrea cu ceapa, altul fara ... etc:), alternand insa legumele si carnea.

Le-am pus pe grill, le-am condimentat cu sare si piper si le-am intors pe toate partile sa se patrunda uniform.

Spre finalul coacerii, le-am stropit cu bere. Atentie la vaporii care se formeaza cand punem berea!

Le-am servit cu salata de ardei copti.

Delicioase!!!

14 Response to "Frigărui de pui cu bere"

  1. ALINA says:

    arata super!!!!complimenti danuca!!!!!

    Anonim says:

    Arata super bine. crezi ca pot fi facute si la cuptor?

    Danutza says:

    Merci Alina! pupici!

    Danutza says:

    Da, cred ca le poti face si la cuptor, doar ca o sa dureze ceva mai mult procesul de preparare...in rest cam la fel, le intorci pe toate partile si e ok. Sincera sa fiu nu am incercat, dar sunt convinsa ca sunt la fel de delicioase.
    O zi buna!

    da, te cred si eu ca sunt delicioase! Cum ar putea sa nu fie la ce ingrediente are? O zi frumoasa sa ai!

    Danutza says:

    Merci mult Gaby! Dupa-amiaza faina si tie! Pup!

    Minunate. Usor de facut, mai ales ca gratarul il face sotul.

    Doamne,dar tu nu stai deloc!Esti foarte harnica!

    Danutza says:

    Viorica, sotul tau e mai harnic decat al meu! Ce-i drept stam la bloc si sunt nevoita sa fac pe grill...asa ca el se sustrage, ca deh, bucataria e domeniul meu:)

    Danutza says:

    Teo, nu prea stau ... mereu trebuie sa incerc sa pregatesc ceva nou:) Dar si cand iau concediuuu, nu mai fac nici salata:))
    Abia il astept anul asta (pe concediu), ma duc la socrii ...iar soacra mea gateste nemaipomenit de bine ... asa ca mai iau si eu o pauza!

    Tizo, io vin cu berea, tu dai frigaruile, da ?! Mi-ai facut pofta de frigarui, dar la ora asta o pun in cui... ca n-am frigarui... Pupici si-o seara placuta !

    Miha says:

    Delicios!

    Danutza says:

    Mmm, o bere rece...suna de minune!!! Nici eu nu faceam inainte frigarui tot asa ca nu aveam bete, dar mi-am luat o punga mare, sa-mi ajunga:))
    Te pup, noapte buna!

    Danutza says:

    Miha, asa e! Merci pt vizita!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.