Piept de pui cu măsline şi lămâie







By http://retetegg.blogspot.com/

O reteta foarte rapida si extrem de gustoasa. Am intrat in bucatarie si am improvizat cu ce aveam pe acolo ... vazusem la tv cu ceva timp in urma cum gatise un bucatar pui cu lamaie si mi-a placut procedeul. Am adaugat si masline pentru o aroma si mai deosebita.

Va recomand sa-l incercati, merita din plin!

Am folosit:
  • 2 bucati maricele de piept de pui, masline (feliate, intregi ... eu le-am tocat marunt), 1 lamaie, sare, piper alb.

Carnea am condimentat-o cu sare si piper si am pus-o in tigaie (fara ulei). Am intors-o de cateva ori pe ambele parti apoi am adaugat maslinele.

Am lasat cateva minute pe fiecare parte a puiului, apoi am adaugat zeama de la jumatate de lamaie.

Am mai lasat 3 minute si apoi am oprit focul.

Am scos pieptul de pui pe o farfurie si am adaugat sosul de lamaie si masline peste. Am pus si verdeata tocata deasupra.

A fost delicios servit langa legumele gratinate, dar merge de minune si cu piure, legume mexicane sau ce va mai place voua.

Pofta buna!

18 Response to "Piept de pui cu măsline şi lămâie"

  1. ALINA says:

    bun..arata super si e f lejer la caldurile astea...complimenti..eu mai fac salata mixta si adaug piept de pui la gratar facut cubulete..e o minune!!!!

    Danutza says:

    Merci Alinutza! Eu am facut saptamana trecuta salate cu pui la gratar, ai dreptate sunt minunate! Pupici!

    mai e,doar nu ai papat tot?

    Danutza says:

    De data asta am papat tot, dar voi mai face ca prea e bun:) Pup!

    Antonina says:

    Aha.. deci nu mai e!! Sa va fie de bine! tare gustoasa si apetisanta! pup

    Danutza says:

    Recunosc, pe asta am papat-o rapid:)Multumim mult! Pupici!

    Arata apetisant. Frumos prezentat, pup!

    Danutza says:

    Multumesc frumos! Pupici!

    Ma tem c-am ajuns prea tirziu pentru o portie mica, mica... Arata foarte bine, as gusta macar o bucatica... Pup !

    Danutza says:

    Multumesc Daniela! Merita sa-l incerci, se face rapid:)Pup!

    Si chiar nu mai este?Am ajuns tarziu.Pup!

    Danutza says:

    Data viitoare voi face portii pentru fiecare:) Pupici!

    pansy says:

    simplu si bun !legumele alea gratinate arata grozav!

    Cristina says:

    Bun!!! imi place puiul tau. pupici

    Danutza says:

    Merci mult Pansy! Pup!

    Danutza says:

    Cristina, ma bucur mult ca-ti place! Pupici!

    Anonim says:

    Gustoasa si sanatoasa!!!!!!!

    Danutza says:

    Asa-i :) Multumesc!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.