Tocăniță de purcel cu dovlecei














Tocănița de purcel este o mancare consistenta si gustoasa, ca orice tocana de altfel. Desi in cartea de bucate reteta pentru aceasta tocanita era cu legume si cartofi, eu am eliminat cartofii si i-am inlocuit cu dovlecei.

A iesit o tocana foarte buna!

Am folosit:
  • 400 gr carne de porc, 4 dovlecei mici, 2 morcovi, 2 cepe, 1 ardei gras, 2 rosii, 2 linguri suc de rosii, condimente pentru carne de porc, sare, boia dulce, busuioc, oregano, cimbru, ienibahar.

In tigaie am calit carnea taiata cubulete si condimentata.
Separat, in cratita, am calit ceapa, ardeiul, morcovul.
Cand legumele au devenit moi am adaugat peste ele carnea, un pahar cu apa si condimentele. Le-am lasat sa fiarba aproximativ 30 de minute. Am adaugat apoi dovleceii taiati cuburi, rosiile si sucul de rosii. Am mai lasat inca 20 de minute apoi am oprit focul.

Am servit tocanita alaturi de o salata de varza rosie in otet.

Pofta buna!

0 Response to "Tocăniță de purcel cu dovlecei"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.