Sos de usturoi cu smântână






By http://retetegg.blogspot.com/

Acesta este sosul de la pastravul de ieri, o bunatate ... neaparat trebuie incercat!

Am folosit:
  • 6-7 catei de usturoi mari, sare, 4 linguri de ulei, 2 linguri suc de lamaie, 100 gr smantana, patrunjel verde.

Am zdrobit usturoiul, l-am amestecat cu sare si ulei pana am obtinut o pasta omogena (procedam ca la maioneza).

Am adaugat sucul de la o jumatate de lamaie, smantana si patrunjelul tocat.

Am amestecat bine si am servit cu pastrav si legume.

Sosul merge de minune si la alte preparate, e usor si tare bun!

6 Response to "Sos de usturoi cu smântână"

  1. foarte bun! si eu il prepar in special cand facem carne la gratar. o noapte placuta!

    N-am mincat niciodata sos din asta, deh, am sotul anti smintina, dar poza aia cu pestele si restul legumelor stropite cu sos, imi face foame... yamiii... Pupici !!!

    Danutza says:

    Gaby, mi-a placut la nebunie, il voi incerca si eu la mai multe tipuri de carne:) Noapte buna!

    Danutza says:

    Daniela, nici eu nu mai incercasem cu smantana, dar mi s-a parut mai light asa:) A mers de minune cu pestele ... ma ia si pe mine foamea cand ma uit:))Pupici si noapte buna!

    mihaela says:

    Super bun sosul de usturoi cu smantana. Eu folosesc vegeta in loc de sare si ii da un gust mult mai bun. Uneori ma mai joc putin si adaug putin cimbru sau boia iute... este o minune. Aaa, ulei nu folosesc la el, e destul de grasa smantana.. dar ii pun putina zeama de lamaie, pentru a-i da un gust acrisor :)

    Danutza says:

    Mihaela, eu nu prea folosesc vegeta la mancare (mi-a bagat mama in cap ca nu e chiar sanatoasa - nu stiu ce sa cred) dar compensez cu tot felul de alte condimente (in special verdeturi si ierburi uscate). Nu am avut o smantana grasa, asa ca s-a potrivit la fix:), iar lamaia chiar l-a facut foarte usor si placut!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.