Gogoşari in oţet





By http://retetegg.blogspot.com/
Tot pe lista favoritelor la noi in casa sunt si gogosarii, excelenti langa numeroase mancaruri si fripturi.

Reteta este asemanatoare cu cea de la castravetii in otet, doar ca nu mai fierbem borcanele.

Am folosit:
  • 3 kg gogosari, 450 ml otet, 3 linguri mari sare grunjoasa, 3-4 linguri zahar, hrean, boabe de piper, de mustar, crengute de visin, 1,5 l apa.

Gogosarii i-am spalat si i-am curatat de cotoare si seminte. I-am taiat in jumatati si/sau sferturi.

Am asezat gogosarii in borcane, de preferat cat mai bine presati ca sa ne incapa cat mai multi.

Printre straturile de gogosari am pus boabele de piper si de mustar. Iar pe margini am pus radacini de hrean taiate pe lung.

Pe foc am pus la fiert apa cu otetul, zaharul si sarea grunjoasa. Am lasat cat sa dea 2-3 clocote, apoi am turnat peste gogosarii din borcane.

Trebuie neaparat sa punem sub fiecare borcan o lama de cutit sau coada de lingura, fiindca altfel de la compozitia fierbinte riscam sa ramanem fara fund la borcane:))

Cand am terminat de umplut toate borcanele, le-am pus cate o crenguta de visin deasupra, apoi capacele si le-am pus in paturi pana a doua zi.

Sunt foarte buni, cu gust dulce acrisor. In functie de cat de dulci sau de acrii ii doriti mai umblati la cantitatile de otet si de zahar.

6 Response to "Gogoşari in oţet"

  1. Ioana V. says:

    imi plac mult gogosarii murati. Pupici

    Danutza says:

    Asa-i, sunt foarte buni! Pupici!

    sarah says:

    ti-am spus eu ca esti mega harnicuta.gogosarii in otet sunt preferatii mei.pupicei

    Danutza says:

    Multumesc din nou Sarah! Pupici!

    Deci gogosarii astia deliciosi urmau?Mi-am satisfacut curiozitatea!Pup!

    Danutza says:

    Desi mai am multe retete de conserve pt iarna de pus pe blog, maine vin cu o reteta de papica, ca mai trebuie sa si papam acum nu doar sa strangem ca furnicutele pt iarna:))Puup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.