Ciorba de pui a la grec








Ciorba de pui a la grec am pregatit-o astazi pentru prima data. In ceea ce priveste aspectul nu a fost tocmai de nota 10, dar gustul a fost deosebit de bun.

Am folosit:
  • 400 gr piept de pui, 1 morcov, 2 bucati telina, 1 ceapa, 2 linguri orez, 200-300 gr smantana, 2 oua, sare, piper, oregano, tarhon, patrunjel.
Am pus carnea de pui taiata bucati la fiert, apoi am adaugat ceapa, morcovul si telina (date pe razatoare) si am lasat la fiert aproximativ 30 de minute.
Ouale le-am amestecat cu smantana si le-am adaugat spre final in ciorba, alaturi de condimente si orez.
Nu s-au omogenizat foarte ok, cred k e un mic secret, sa fie ciorbita cat mai putin fierbinte. Dar data viitoare nu am sa mai dau gres cu aspectul.
Gustul in schimb a fost foarte buuun, ne-am "lins pe degete"!

Merita incercata. Pofta buna!

2 Response to "Ciorba de pui a la grec"

  1. Anonim says:

    Sa iti spun eu un secret: galbenusul de ou se amesteca cu smantana si dupa ce ai stins focul la ciorbita iei zeama si pui peste smantana (cateva polonice) apoi torni amestecul peste toata ciorba (dar neaparat sa fie focul stins). Ca sa fii sigura ca nu se taie ciorba trebuie sa pui cam 400gr de smantana la o oala de ciorba pt 2 pers. Asa m-a invat soacra.

    Anonim says:

    Secret: pentru a se omogeniza bine nu pui smantana peste ciorba ci invers, ciorba peste smantana.

    te poop

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.