Salată de conopidă cu maioneză




By http://retetegg.blogspot.com/

Daca tot suntem la capitolul conopida, poi sa fie conopida pana la capat!

Dupa ce am executat minunata conopida pane, m-a apucat pofta si de-o salata. Cum era sa o fac daca nu in stilul meu clasic de salata in sezonul rece: cu putina maioneza, putina sunca, putina verdeata, etc.

Daca va plac salatele de acest tip va pot recomanda cateva delicioase si rapide: http://retetegg.blogspot.com/2011/01/salata-de-ciuperci-cu-sunca-morcov-si.html
http://retetegg.blogspot.com/2010/11/salata-de-cartofi-cu-muschi-tiganesc.html
http://retetegg.blogspot.com/2011/05/salata-de-fasole-verde-cu-ciuperci-si.html
http://retetegg.blogspot.com/2010/10/salata-de-telina-si-morcov-cu-pui.html

Revenind la reteta noastra, avem nevoie de:
  • 1 conopida (in jur de 1 kg), 8 felii de sunca presata, 200 gr maioneza (eu am facut in casa), 100 gr iaurt, marar, sare, piper alb,6-7 catei de usturoi.
Conopida am spalat-o, am desfacut-o buchetele si am fiert-o in apa cu sare pana cand s-a inmuiat putin.

Am scurs-o bine si apoi am tocat-o marunt.

Am adaugat peste ea sunca taiata tot marunt, usturoiul maruntit, mararul, maioneza si iaurtul.

Am condimentat cu sare si piper alb si am amestecat bine.

Am servit imediat cu mare pofta :)



14 Response to "Salată de conopidă cu maioneză"

  1. deci ai facuuuuut!!!!! de asta ziceam eu ieri! genialaaaaaaa

    Imi place ideea.

    Danutza says:

    Dap, am vazut ca ai zis ieri si ti-am spus ca am facut:)Doar ca eu n-am timp suficient sa postez tot ce fac:)) Si mai raman in urma:p
    Mi-a placut si mie gustul, as zice ca merge si fara usturoi ca tot e buna!

    Danutza says:

    Fancy, multumesc! E usor de facut asa ca poate incerci o portie mica de proba:)

    Buna,buna, am facut si mai vreau repetir!

    Danutza says:

    Teo, asta-i una din salatele pe care si noi vrem sa le repetam:)

    Cred si eu ca ai servit cu maaare pofta... Conopida nu lipseste ca am in gradina, nu-mi ramine decit sa fac si sa-mi satisfac pofta... Pupici si o zi buna !

    Cristina says:

    Buna!!! Imi place!

    Danutza says:

    Daniela, daca ai in gradina e chiar si mai bine, mergi direct la sursa:))Sper sa-ti placa salata! Pupici!

    Danutza says:

    Cristina, multumesc!

    Ioana V. says:

    arata foarte bine! Eu o tocam, dare parca asa arata mai interesant!
    Pup

    Danutza says:

    Alina, si eu am tocat-o:)) Cea mare e doar pt decor nu am mancat-o asa:-P Pup!

    Anonim says:

    e supe buna acum am facut si eu !felicitari

    Danutza says:

    Ma bucur mult ca ti-a placut!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.