Placinta cu branza si stafide













Recunosc, am trisat. Aluatul este cumparat, nu este facut de mine. Insa placinta a iesit asa de buna incat nu a mai tinut nimeni cont ca aluatul nu era home made. In plus, umplutura pe care am folosit-o pentru placinta a fost nemaipomenita si ii datorez 80 % din gustul bun si aromat al placintei. Cu ea ma pot lauda, pentru ca e facuta de mine!

Am folosit:
  • 1 aluat de foietaj congelat, 250 gr branza dulce, 100 gr zahar, 100 gr stafide aurii, esenta de vanilie si lamaie, zahar pudra.
Am decongelat aluatul si apoi am intins pe toata suprafata crema din branza dulce, stafide, zahar si esente. L-am rulat si l-am pus in cuptor timp de 15 minute. Cand s-a rumenit, am scos din cuptor, am taiat si am pudrat cu zahar.
Am servit placinta calda, alaturi de o cana cu ceai aromat de citrice.

0 Response to "Placinta cu branza si stafide"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.