Griş cu lapte




By http://retetegg.blogspot.com/

Am avut o pofta nebuna de gris cu lapte. E drept ca mananc gris cu lapte rar, cam 1-2 ori pe an, insa cand ma apuca pofta trebuie sa-mi fac un bol mare ca sa-mi ajunga.

Cred ca stiti cu totii ca e extra bun si se face repede, plus ca tine si de foame:))

Am folosit:
  • 600 ml lapte, 200 gr gris, 5-6 linguri de zahar, nucsoara, mere.
Am pus la fiert laptele in care am topit zaharul. Cand a inceput sa fiarba am adaugat grisul amestecand permanent cu un tel. Daca nu omogenizam bine e posibil sa apara cocoloase (de fapt, ca si la mamaliga).

Am lasat pe foc mic aproximativ 15 minute, amestecand continuu.

Cantitatile mele sunt pentru un gris cu lapte de consistenta mai moale fiindca asa imi place. Daca voua va place sa fie tare, sa-l puneti eventual in forme, mai adaugati gris.

L-am pus fierbinte in bol, am decorat cu felii de mere si nucsoara.

Yum-yum!


13 Response to "Griş cu lapte"

  1. Este delicios gustul copilariei

    Danutza says:

    Asa-i, o amintire din copilarie!

    Ioana V. says:

    il primesti pe piticul meu la tine? Ar manca nonstop "grizuc", cujm ii spune el..:))pup

    Danutza says:

    Desigur ca-l primesc pe puiul tau! Te primesc si pe tine, draga mea! Pupici!

    Cristina says:

    Bun de tot!

    Anonim says:

    in vacantele copilariei mele , bunica mea si sora ei aveau casele una langa alta , iar eu cu unul din verisorii mei in fiecare dimineata papam gris cu lapte stropit cu sirop , un deliciu , daca eu ma trezeam prima , asteptam sa se trezeasca si el sa putem papa impreuna ,iar el daca se trezea primul facea la fel .... deci , acest gris imi trezeste amintiri fffffffffffff placute ;) ...

    Maya says:

    Mmmm, ce bine arata! Cu mere si scortisoara... PERFECT!

    Danutza says:

    Cat, mie grisul cu lapte sau orezul cu lapte imi amintesc de momentele in care facea mama pentru 'Mosi', sarbatoarea aceea cand se impart farfurii si vase etc...si mama facea gris de obicei si punea in farfurii. Dupa ce mancam pe saturate din grisul nostru, eu asteptam sa-l degust si pe cel primit de la vecini cand imparteau vasele. Si acum dupa multi ani, cand il fac eu si nu-l mai face mama mi se pare la fel de bun!!!:)

    Danutza says:

    Maya, imi place mult combinatia cu mar, insa de ceva timp am descoperit nucsoara si, desi am intotdeauna si scortisoara la indemana, o mai alternez cu nucsoara:)Pupici!

    sarah says:

    exact asta as manca eu acum.cu mar n-am incercat dar cred ca si cu un gem acrisor merge de minune.pupici

    Fata mea il adora simplu sau cu te miri ce garnitura!pupici!

    Danutza says:

    Sarah, eu tocmai am infulecat niste clatite:)) Cu gem dulce-acrisor, cred ca mergea de minune si langa portia de gris:) Incerc data viitoare.Pupici!

    Danutza says:

    Teo, cu totii il adoram se pare:) Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.