Ciorba de pui cu taietei








Azi am avut pofta de ciorbita de pui cu taietei. De fapt, cam toata saptamana am simtit nevoia sa gatesc si sa mananc preparate cat mai usoare. Asa ca saptamana aceasta am golit frigiderul de toate mancarurile grele de la Paste si l-am umplut cu legume, fructe si carne usoara (pui, peste). Am gatit stevie si spanac, salate, paste...iar azi a venit si randul unei ciorbite.

Am folosit:

  • 1 pui (de fapt era un pui fara piept si fara o pulpa:)), 2 morcovi, 1 ceapa, 1 cartof mare, taietei (puneti cat doriti, in functie de cat de groasa vreti sa fie ciorba), 3 linguri de rosii cuburi la conserva, 1 ardei, patrunjel, sare, tarhon.

Am portionat puiul, l-am spalat si l-am pus in oala cu apa la fiert. Dupa ce a dat in clocot eu scurg apa, apoi pun alta apa peste pui. In apa in care fierbe puiul acum pun pe rand morcovul, ceapa, ardeiul si cartoful. Spre final pun rosiile, tarhonul si potrivesc de sare. In ultimele 5 minute pun taieteii pentru ca ei fierb foarte repede si patrunjelul tocat marunt.

Noi am servit-o fierbinte fiindca ne era foame si pofta.

Merita incercata!

1 Response to "Ciorba de pui cu taietei"

  1. eretete says:

    Mi se pareo reteta ffff buna.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.